محاصره شدن توسط افراد بسیار جدید در مکان‌های خارجی، مناظر غیرمنتظره‌ای را به همراه خواهد داشت. شاید این تفاوت‌های فرهنگی است که ممکن است باعث شود برخی کارهایی را انجام دهند که آن را عادی می‌دانند، در حالی که برخی دیگر با ناباوری کنار می‌مانند. از وسایل فراموش شده در هواپیما گرفته تا حیوانات عجیب و غریب در فرودگاه و حتی چیزهای غیرقابل توضیحی که در سواحل شسته شده اند، مسافران با عجیب ترین چیزها روبرو شده‌اند.

۳ مورد از عجیب‌ترین چیزهایی که مردم در سراسر جهان پیدا کرده‌اند!

مسافران هنگام بیرون رفتن با چیزهای عجیب و غریب روبرو می‌شوند. خیلی‌ها آرزوی سفر را دارند و گاهی اوقات سال‌ها منتظر آن هستند.  با توجه به شغل و امور مالی که اغلب عامل تعیین‌کننده هستند، افراد زیادی هستند که فقط می‌توانند یک سفر در سال داشته باشند. به همین دلیل است که زمان و تلاش زیادی صرف برنامه‌ریزی سفر می‌شود. مسافران مشتاق ممکن است زمان قابل توجهی را برای آماده شدن برای سفر بعدی خود صرف کنند و دقیقا برای دیدن مناظر برنامه‌ریزی کنند. صرف نظر از خرج کردن پول خوب برای یک آژانس مسافرتی حرفه‌ای یا اختصاص ساعت‌ها به برنامه‌ریزی هر لحظه تعطیلات با جزئیات، برنامه‌ریزی سفر یک تعهد است. در حالی که بناهای تاریخی، فرهنگ‌ها و غذاهای عجیب و غریب به نظر می‌رسد همه در فهرست مقاصد سفر قرار می‌گیرند، اما برخوردها و اکتشافات عجیب و غریب اغلب اینطور نیست.

محاصره شدن توسط افراد بسیار جدید در مکان‌های خارجی، مناظر غیرمنتظره‌ای را به همراه خواهد داشت.  شاید این تفاوت‌های فرهنگی است که ممکن است باعث شود برخی کارهایی را انجام دهند که آن را عادی می‌دانند، در حالی که برخی دیگر با ناباوری کنار می‌مانند. از وسایل فراموش شده در هواپیما گرفته تا حیوانات عجیب و غریب در فرودگاه و حتی چیزهای غیرقابل توضیحی که در سواحل شسته شده اند، مسافران با عجیب ترین چیزها روبرو شده‌اند.

فردی که کوسه خود را در مترو فراموش کرده است...

۳ مورد از عجیب‌ترین چیزهایی که مردم در سراسر جهان پیدا کرده‌اند!

به نظر می‌رسد که این کوسه در سفر صبحگاهی خود به خواب رفته است. می‌توان فهمید که جا گذاشتن کیف پول یا تلفن همراه در حین سفر در مترو و قطار چیز عجیبی به نظر نمی‌رسد. ولی از سوی دیگر، جا گذاشتن یک کوسه، ممکن است بسیاری از افراد را متعجب کند که در وهله اول سؤال اینجاست که کسی کوسه را برای چه منظوری نگهداری کرده است.

به گزارش بی بی سی، این کوسه خاص در متروی نیویورک کشف شد. سفر زیرزمینی با مترو ممکن است در مقایسه با اوبر و تاکسی وسیله حمل و نقل مورد علاقه اکثر مسافران نباشد. اما پس از مشاهده این کوسه، اطرافیان ممکن است دیگر هرگز نخواهند سوار مترو شوند.

ساحلی مناسب برای مبارزه با گلوله برفی!

۳ مورد از عجیب‌ترین چیزهایی که مردم در سراسر جهان پیدا کرده‌اند!

خیلی‌ها نمی‌توانند بگویند که در یک ساحل با گلوله برفی مبارزه کرده‌اند. مسافران و مردم محلی شمال غربی سیبری معدود کسانی هستند که می‌توانند بگویند که این کار را انجام داده‌اند. به گزارش بی‌بی‌سی، خلیج اوب ۱۱ مایل ساحل پوشیده از گلوله‌های برفی را تجربه کرده است.

این پدیده ممکن است باعث شود عده‌ای به کلی از این مقصد دوری کنند. چه کسی می‌خواهد به ساحلی برود که در آن برف باریده است؟ از سوی دیگر، مسافران کنجکاو ممکن است مشتاق بازدید از یک مکان خارجی باشند که در آن بهترین‌های هر دو جهان را تجربه کنند: سواحل و جنگ برف.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید