آمدن خورشید از افق برای شروع روز؟ برای برخی از گردشگران، صدف تنها چیزی نیست که در ساحل پیدا می‌شود. مسافران در ساحل اورگان ‌با این مجسمه کوچک برخورد کردند که از آن به عنوان خزنده و در عین حال شگفت‌انگیز یاد کردند.

عکس / ساحلی پر از جمجمه دایناسور در انگلستان

یکی از دلایلی که برخی افراد سفرهای خارجی را دوست ندارند، ترس از هواپیما است. پس اول از همه با ترسی که از سوار شدن هواپیما دارید مقابله کنید. حتی اگر شما قبلا هم با هواپیما پرواز داشته‌اید، اما باز یک ترسی در وجود شما هنگام برخاستن هواپیما از زمین وجود دارد. این کاملا طبیعی است زیرا هزاران متر از زمین فاصله می‌گیریم. بالاخره اگر می‌خواهید لذت دیدن چیزهای عجیب و غریب را از دست ندهید، سفر کنید.

جمجمه اژدها در انگلستان

عکس / ساحلی پر از جمجمه دایناسور در انگلستان

عکس / ساحلی پر از جمجمه دایناسور در انگلستان

پیدا کردن فسیل دایناسور در سفر یک کشف فراموش نشدنی خواهد بود. حالا تصور کنید با یک جمجمه اژدهای ۱۰ متری روبرو می‌شوید. در حالی که این ساحل (ساحل چارموث) به خاطر فسیل های دایناسورهایش شناخته شده است، هیچ کس انتظار نداشت سر اژدهایی به اندازه یک اتوبوس ببیند.

آگهی هفته‌ای توضیح می‌دهد که این جمجمه یک جمجمه واقعی اژدها نیست، بلکه تبلیغی از بلینک بکس است که فصل سوم بازی تاج و تخت را جشن می‌گرفت.

مجسمه کوچک خزنده در ساحل اورگان

عکس / ساحلی پر از جمجمه دایناسور در انگلستان

شما اغلب می توانید مسافران و افراد محلی را پیدا کنید که در یک صبح زیبا در ساحل در جستجوی صدف‌ها قدم می‌زنند. به هر حال، چه راهی بهتر از یک پیاده روی آرام در کنار ساحل و تماشای بیرون آمدن خورشید از افق برای شروع روز؟ برای برخی از گردشگران، صدف تنها چیزی نیست که در ساحل پیدا می‌شود.

مسافران در ساحل اورگان ‌با این مجسمه کوچک برخورد کردند که از آن به عنوان خزنده و در عین حال شگفت‌انگیز یاد کردند.

پاندا

بدون شک دیدن یک پاندا در هنگام بازدید از یک کشور آسیایی یک تجربه هیجان انگیز است. این خرس‌ها با ظاهری نوازشگر به ندرت در سایر نقاط جهان دیده می‌شوند، بنابراین سفر به آسیا و دیدن یکی از آنها واقعا لحظه‌ای فراموش نشدنی است. مشاهده یک پاندای غول‌پیکر در حال سوار شدن به قطار احتمالا برای یک لحظه فراموش‌نشدنی است.

اگر این پاندا بالاخره توانست داخل قطار جا شود، جای تعجب است که کجا توانسته است جایی برای نشستن پیدا کند. یک پاندا غول پیکر که کنار شما در قطار نشسته است ممکن است عجیب باشد، اما بسیار جذاب است.

حمایت عاطفی از طاووس در فرودگاه

عکس / ساحلی پر از جمجمه دایناسور در انگلستان

این احتمال وجود دارد که در سفرهای خود با حیوانات حمایت کننده عاطفی یا سگ‌های راهنما روبرو شوید.  این حیوانات اجازه دارند همیشه در کنار صاحب خود بمانند، خواه موزه، کلیسا یا رستوران باشد. با این حال، به نظر می رسد که این طاووس جایی است که خطوط هوایی یونایتد خط را ترسیم می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید