در ادامه با هم به مرور اخباری از سلام نو خواهیم پرداخت که در تاریخ ۱۸ دی۱۴۰۰ بیشترین بازدید را از سوی مخاطبان این وبسایت خبری داشته است.

۱. تجمع اعتراضی کارکنان قوه قضاییه در اکثر شهرهای کشور + تصاویر

تجمع اعتراضی کارکنان قوه قضاییه در اکثر شهرهای کشور + تصاویر

بخشی از کارکنان قوه قضاییه امروز ۱۸ دی‌ماه در اکثر شهرهای کشور در اعتراض به ردطرح افزایش حقوق در مجلس شورای اسلامی دست به تجمع اعتراضی زدند. در پی رد شدن کلیات طرح فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضاییه در جلسه علنی روز ۱۵ دی‌ماه مجلس شورای اسلامی، کارکنان این قوه امروز با برگزاری تجمع‌هایی مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.

۲. واکنش سپاه به ادعای سرباز بابلی درباره کتک خوردنش از یک بازپرس

واکنش سپاه به ادعای سرباز بابلی درباره کتک خوردنش از یک بازپرس

در بیانیه رواط عمومی سپاه نسبت به ادعای سرباز بابی آمده: « ادعای به دور از واقعیت آقای کریمی (معروف به سرباز بابلی در شبکه‌های اجتماعی) در مورد اخراجش از گردان بسیج ۳۱۵ امام حسین (ع) شهرستان بابل به دلیل حضور و سخنرانی‌اش در دانشگاه تهران، خلاف واقع است.»

۳. تصویر یک آدم فضایی لخت را ببینید! / عکس

تصویر یک آدم فضایی لخت را ببینید! / عکس

یک شکارچی ادعا می کند که تصویر یک "بیگانه برهنه" را توسط دوربین شکاری در نزدیکی ناحیه ای معروف که گفته می شود در آن اشیا ناشناس بارها دیده شده شکار کرده است.

۴. صاحبان این خودروها و خانه‌ها باید تا قبل از پایان بهمن ۱۴۰۱ مالیات بدهند

صاحبان این خودروها و خانه‌ها باید تا قبل از پایان بهمن ۱۴۰۱ مالیات بدهند

دولت تمامی مالکان حقیقی و حقوقی باغ ویلاها و واحدهای مسکونی گران که ارزش ملک آنها ۱۰ میلیارد تومان و بالاتر است را مکلف‌کرده تا قبل از پایان بهمن ۱۴۰۱ مالیات سالانه مربوطه را پرداخت کنند.
دولت در لایحه بودجه سال آینده تمامی مالکان حقیقی و حقوقی باغ ویلاها و واحدهای مسکونی گران که ارزش ملک آنها ۱۰ میلیارد تومان و بالاتر است را مکلف‌کرد تا قبل از پایان بهمن ۱۴۰۱ مالیات سالانه مربوطه را پرداخت کنند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید