کفسابی سطح سرامیک و موزاییک شباهت هایی نزدیک به هم دارند که می توان به خدمات فرچه سابی اشاره کرد که این سطح ها با توجه به این که اگر بر روی سطح سرامیک و موزاییک های شیاردار خدمات لایه برداری صورت پذیرد سبب می شود که سطحشان از بین برود برای این موارد از فرچه سابی استفاده می شود.

انجام خدمات کفسابی در تهران - کفسابی پارکینگ - با قیمت مناسب و دستگاه های خارجی ۰۹۱۲۰۳۲۵۹۲۵

کفسابی

یکی از اصلی ترین فعالیت های ما در مجموعه اجاقی مربوط به خدمات کفسابی می باشد که این خدمات کفسابی به حوزه های مختلف مربوط می شود و ما کفسابی سطح سنگ ، کفسابی سطح سرامیک ، کفسابی سطح بتن ، کفسابی سطح موزاییک ، کفسابی سطح پارکت ها و کفپوش ها و ... را انجام می دهیم و هر کدام از این موارد گفته شده به حوزه کفسابی مربوط می شود.

کفسابی سطح سنگ

کفسابی سنگ یکی از بیشترین و محبوبترین کفسابی ها در بین متقاضیان و کارفرما ها می باشد که درخواست می شود تا سطح سنگشان را کفسابی انجام دهیم در مواقعی ممکن است که سطح سنگشان دارای پستی و بلندی باشد که خدمات کفسابی برای همسان سازی صورت می پذیرد و در برخی مواقع ممکن است که خدمات کفسابی برای از بین بردن لکه ها و کثیفی هایی که بر روی سطح سنگ صورت گرفته شده است انجام پذیرد که در این مواقع ممکن است خدمات با لایه برداری انجام می گیرد و سبب می شود که سطح بدون عیب و ایراد تحویل متقاضی گردد و در برخی مواقع برای زیباسازی و براق سازی سطح خدمات کفسابی صورت می پذیرد که باعث می شود که خدمات کفسابی سنگ به بهترین شکل ممکن انجام گیرد که اصطلاحا به آن کفسابی ایتالیایی گفته می شود.

کفسابی سطح بتن

خدمات کفسابی بتن هم مانند سنگ انجام پذیرد و اگر لکه هایی از قبیل : گازوییل ، چسب ، روغن و ... داشته باشد با استفاده از لقمه ساب های الماسه ساب زنی انجام خواهد شد و از بین خواهد رفت.

کفسابی سرامیک و موزاییک

کفسابی سطح سرامیک و موزاییک شباهت هایی نزدیک به هم دارند که می توان به خدمات فرچه سابی اشاره کرد که این سطح ها با توجه به این که اگر بر روی سطح سرامیک و موزاییک های شیاردار خدمات لایه برداری صورت پذیرد سبب می شود که سطحشان از بین برود برای این موارد از فرچه سابی استفاده می شود تا سطح بدون عیب و ایراد تحویل متقاضی گردد و برای سطح موزاییک های ساده می توان از خدمات لایه برداری خفیف استفاده کرد ولی بهترین روش همان فرچه سابی یا کفشویی می باشد که سبب می شود سطح بدون عیب و ایراد تحویل متقاضی گردد.

کفسابی پارکت و کفپوش ها

برای انجام خدمات کفسابی پارکت ها و کفپوش ها باید توجه داشت که از دستگاه های مخصوص و همچنین لقمه ساب های مخصوص برای انجام خدمات استفاده می گردد و این موضوع را باید در ذهن داشت که خدمات ساب زنی بر روی سطح کفپوش ها متفاوت صورت می پذیرد.

کفسابی در پارکینگ

در صورتی که سطح پارکینگ شما پس از مدت ها استفاده سبب شده است که عیب و ایرادهایی بر روی سطح پارکینگ ایجاد شود و نیاز دارید که سطح پارکینگ بدون عیب و ایرادی را داشته باشید نیاز است خدمات ساب زنی و لایه برداری از سطح انجام گیرد.

انجام خدمات کفسابی در تهران - کفسابی پارکینگ - با قیمت مناسب و دستگاه های خارجی ۰۹۱۲۰۳۲۵۹۲۵

لایه برداری از سطح به اندازه چندین ملی متر انجام می گیرد و در مواقعی که عمق آلودگی و کثیفی عمیق باشد به یکی دو سانت می رسد تا عیب و ایراد از بین برود و موجب می شود که سطح هموار و بدون کثیفی باشد.

برای انجام خدمات کفسابی پارکینگ باید در نظر داشت که با توجه به رفت و آمد ها ماشین ها در پارکینگ حتما جای لاستیک بر روی سطح پارکینگ باقی می ماند که اگر به آن توجه نشود به مرور ممکن است که باعث ساییدگی سطح پارکینگ شود و باید این مورد برطرف گردد تا سطح پارکینگ خود را از دست ندهید.

کفسابی در تهران

بیشتر حوزه فعالیت ما در امر کفسابی مربوط به استان تهران و البرز و حوزه اطراف شهر تهران می باشد و ما مشغول به فعالیت امر کفسابی می باشیم و باید توجه داشت که برای انجام خدمات کفسابی سطح سنگ ، نوع سنگ و جنس سنگی که بر روی سطح کار شده است مهم می باشد تا فرد کفساب بتواند خدمات کفسابی را بر روی سطح انجام دهد چرا که برای هر نوع و جنس سنگی از لقمه ساب ها مخصوص به آن سنگ باید استفاده گیرد تا بتوان سطحی عالی و بی نظیر را در اختیار داشت.

انجام خدمات کفسابی در تهران - کفسابی پارکینگ - با قیمت مناسب و دستگاه های خارجی ۰۹۱۲۰۳۲۵۹۲۵

عمده فعالیت های ما در حوزه کفسابی در تهران می باشد و همکاران ما در نقاط مختلف تهران پروژه های متعددی را انجام داده اند و پروژه های دولتی و خصوصی که توسط همکاران ما انجام گرفته است.

چه مواقعی نیاز است که کفسابی صورت پذیرد ؟

اگر سطح کف شما دارای عیب و ایرادهایی از قبیل پستی و بلندی باشد و نیاز است که سطح به صورت همسطح تبدیل شود می توان با استفاده از خدمات کفسابی این موارد را برطرف کرد و سطحی بدون عیب و ایراد را تحویل گرفت.

انجام خدمات کفسابی در تهران - کفسابی پارکینگ - با قیمت مناسب و دستگاه های خارجی ۰۹۱۲۰۳۲۵۹۲۵

اگر بر روی سطح لکه از قبیل : چسب ، روغن ، لکه اسید و جوهرنمک ، گازوئیل ، ملات ساختمانی ، رنگ و ... وجود دارد و نمی توان به راحتی آنها را از بین برد می توان با استفاده از خدمات ساب زنی که به سبب آن لایه برداری از سطح صورت می پذیرد موجب می شود که دیگر لکه ای بر روی سطح مشاهده نگردد و سطحی بدون عیب و ایراد داشته باشید.

اگر مدت هاست که از سطح خود استفاده می کنید و شفافیت و درخشندگی اولیه خود را ندارد می خواهید که به روز های اولیه خود برگردد باید از خدمات کفسابی برای براق شدن سطح خود انجام دهید که موجب می شود سطح به حالت کاملا درخشنده تبدیل گردد.

اگر می خواهید بر روی سطح خود خدمات رزین و اپوکسی انجام دهید تا همسان سازی بندکشی های سطح سنگ انجام گیرد باید از خدمات کفسابی رزین استفاده کرد تا سطحی بدون بندکشی سنگ داشته باشید و نمای سنگ شما به بهترین شکل ممکن دیده شود و جذابیت آن بینهایت گردد.

همکاران ما در مجموعه اجاقی آماده همکاری با تمامی ارگان ها ، مجموعه ها ، مجتمع ها و ... برای انجام خدمات کفسابی و ساب زنی می باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید