نخستین مورد ویروس فلورونا که ترکیبی از ویروس کرونا و آنفلوانزا است در سرزمین‌های اشغالی ثبت شد.

شناسایی نخستین مورد «فلورونا» در سرزمین‌های اشغالی | ترکیب ویروس کرونا و آنفلوانزا

به گزارش سلام نو، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که اولین مورد ابتلا به بیماری ویروسی موسوم به «فلورونا» در سرزمین‌های اشغالی ثبت شده که یک عفونت مضاعف از ترکیب ویروس کرونا و آنفلوانزا است.

این روزنامه خاطرنشان کرد: ابتلا به بیماری فلورونا در زنی شناسایی شده که این هفته برای زایمان به مرکز درمانی رابین مراجعه کرده بود. به گفته پزشکان، وضعیت سلامتی زن جوان واکسینه نشده خوب است و انتظار می‌رود امروز مرخص شود، به‌خصوص که عفونت این زن جوان نسبتاً خفیف است.

پروفسور آرنون وگنیتزر، متخصص زنان و زایمان، گفت که این زن علائم شدید بیماری را نشان نمی‌دهد و به محض ورود تحت آزمایشات کرونا و آنفلوانزا قرار گرفت و نتیجه برای هر دو مثبت بود.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی هنوز در حال بررسی این پرونده است و هنوز مشخص نکرده است که آیا ترکیب این دو ویروس باعث بیماری جدی تری می‌شود یا خیر. مقامات بهداشتی تخمین می‌زنند که ممکن است بیماران دیگری مبتلا به فلورونا بوده باشند، اما تشخیص داده نشده اند.

سرزمین‌های اشغالی با فرارسیدن فصل سرما شاهد موجی از ابتلا به آنفلوانزا است، زیرا بیمارستان‌های تل آویو و دیگر شهرک‌ها تاکنون ۱۸۴۹ بیمار را در هفته گذشته بستری کرده اند. فلورونا در حالی در سرزمین‌های اشغالی شناسایی شده است که مقامات بهداشتی روز چهارشنبه از ثبت چهار هزار مورد جدید ابتلا به کرونا در رکوردی بی سابقه از سه ماه گذشته خبر دادند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید