ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین مادر و دختر کیف قاپ را با ۳۶ فقره سرقت دستگیر کردند.

بازداشت مادر و دختر کیف قاپ در خمین

 فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری مادر و دختری کیف قاپ با ۳۶ فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ"بهزاد فکوری" در تشریح جزئیات این خبرگفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی طی هفته‌های اخیر در شهرستان خمین، بلافاصله تیم‌های تخصصی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان بررسی موضوع را آغاز کردند.

دستگیری مادر و دختر کیف قاپ درخمین

سرهنگ فکوری اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد که دو نفر خانم در نزدیکی بانک‌ها و مغازه‌های شلوغ به قصد کمک به شهروندان به آن‌ها نزدیک و در فرصتی مناسب کیف این افراد را سرقت می‌کردند.

او بیان کرد: در روند تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ‌هایی از یک مادر و دختر بدست آمد و هر دو در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به اعتراف سارقان به ۳۶ فقره کیف قاپی در خمین بیان کرد: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فکوری در پایان از شهروندان به خصوص خانم‌ها خواست از تردد تنها در ساعات پایانی شب و اماکن خلوت پرهیز کرده و به توصیه‌های پلیس در پیشگیری از کیف قاپی توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید