ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما اکنون در حال ارزیابی این امر هستیم که آیا ایرانی‌ها با دستور کار مسائل جدید یا راه حل‌های مقدماتی برای مسائلی که قبلا ارائه شده بود، به مذاکرات بازگشته‌اند.

پیشرفت‌هایی در مذاکرات وین صورت گرفته است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در نشست خبری تلفنی با خبرنگاران در واشنگتن، درعین حال در تداوم فضاسازی‌ها و بکارگیری تاکتیک‌ها برای فشار بر ایران در میز مذاکرات مدعی شد: ما اکنون در حال ارزیابی این امر هستیم که آیا ایرانی‌ها با دستور کار مسائل جدید یا راه حل‌های مقدماتی برای مسائلی که قبلا ارائه شده بود، به مذاکرات بازگشته اند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین در تداوم هراس غرب و آمریکا از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران در چارچوب برجام در پی نقض این توافق بین المللی از سوی واشنگتن و اعمال تحریم‌های یکجانبه ضد ایرانی ادعا کرد که تا امروز وضعیت اساسی تغییر نکرده است. ایران در بهترین حالت، در مذاکرات تاخیر ایجاد می‌کند و در عین حال برنامه هسته‌ای خود را سرعت می‌بخشد. ما کاملا واضح اعلام کرده ایم که این کار نتیجه‌ای نخواهد داشت.

ند پرایس بدون اشاره به زرادخانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی در منطقه و نیز آمریکا اتهام پراکنی‌های همیشگی آمریکا علیه پیشرفت‌های هسته‌ای ایران را تکرار، اما در عین حال اذعان کرد در هفته‌های اخیر پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید