یک مشتری با بازکردن درب بسته سالاد، قورباغه ای را داخل آن پیدا کرد.

مشاهده بچه قورباغه در سالاد! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مشتری‌ که غذا از یک رستوران سفارش داده بود، هرگز تصور نمی‌کرد هنگام سرو سالاد با صحنه‌ای عجیب مواجه شود. «سیمون کورتیس» با بازکردن درب بسته سالاد یک بچه قورباغه را در داخل آن پیدا کرد. سیمون در حال جابجا کردن کاهوهای داخل ظرف بود که این قورباغه از داخل بسته سالاد بیرون پرید.

سیمون این تجربه غیرعادی خود را در توئیترش به اشتراک گذاشت. او با انتشار یک ویدئو از این قورباغه در کنار ظرف سالاد در شرح آن نوشت: «من این بچه قورباغه را در داخل ظرف سالاد که چندی روزی بود در داخل یخچال نگهداری می‌کردم، پیدا کردم. این قورباغه در انتهای ظرف در زیر کاهو بود. کسی اینجا می‌داند من چه کاری باید انجام دهم که این بچه قورباغه نمیرد؟»

گفتنی است؛ پیدا شدن این بچه قورباغه در بسته سالاد این مشتری در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز پیدا شدن یک سر مرغ در بسته غذای سفارشی یک مشتری که از رستوران KFC دریافت کرده بود، خبرساز شد. «گابریله» یک مشتری KFC در محله‌ای در جنوب لندن با بازکردن بسته غذا یک سر مرغ را در حالی که هنوز چشمان آن سالم روی سرش باقیمانده بود پیدا کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید