راننده ای که در حال عبور از خیابان بود با خوش شانسی از فرود سقف سرگردان خانه روی ماشینش جان سالم به در برد.

نجات معجزه آسای راننده پس از فرود سقف سرگردان روی سرش / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است خوش شانسی دو راننده از فرود سقف سرگردان در هوا روی سرشان را به تصویر می‌کشد. در حالی که وقوع طوفان و وزش شدید باد موجب جدا شدن سقف فلزی یک خانه و پرواز آن در هوا شده بود، این سازه فلزی پس از طی مسافت کوتاهی در هوا روی یک خودرو در کنار خیابان فرود آمد. این اتفاق در تاریخ ۱۹ دسامبر در «دی وای» واقع در نیو ساوت ولز استرالیا رخ داد.

ویدئویی که توسط یک شاهد عینی تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو یک خودروی سفید رنگ پارک شده در کنار خیابان و همچنین یک خودروی سواری در حال عبور دیده می‌شود. لحظاتی بعد سقف فلزی که بر اثر وزش باد شدید از روی یک خانه جدا شده و در هوا معلق است روی خودروی سواری پارک شده کنار خیابان فرود می‌آید. در لحظه فرود این سازه راننده خودروی سواری پارک شده در خیابان، در کنار خودرو یا داخل آن حضور نداشت و همچنین چند ثانیه از عبور خودروی عبوری نیز گذشته بود.

این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب تاکنون بیش از ۲۱ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «خدا رو شکر هیچ کدام از راننده‌ها دچار  حادثه نشدند.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید