ن جزیره در جنوب مکزیک قرار گرفته و تنها ساکن جزیره (جولیان بارارا) در سال ۲۰۰۱ بر اثر سکته قلبی از دنیا رفته است. به گفته او، روزی با جسد یک نوزاد دخترغرق شده روبه رو شده و پس از آن روح مرده جزیره را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

با مکان‌های نفرین شده در جهان آشنا شوید!

در طول تاریخ انسان با پدیده‌ها و معماهای بسیاری روبه رو بوده که برای بعضی از آنها با وجود پیشرفت علم و جستجوهای کنجکاوانه هنوز پاسخ منطقی یافت نشده است. در این مقاله، توضیحات کوتاهی را درباره‌ی تعدادی از مکان‌هایی که داستان و معماهایی به دنبال داشته‌اند، آورده‌ایم. پس اگر به دنبال مطالب بیشتر و جواب‌هایی قانع کننده هستید، می‌توانید خودتان از آنجا بازدید کنید. البته بدون شک مسئولیت این کار بر عهده‌ خودتان است.

۱)‌ کاخ سفید_آمریکا

معروف‌ترین سازه آمریکا از جمله این افسانه‌ها است. برخی از داستان‌های جالب ارواح در سایت رسمی کاخ‌ سفید موجود است و توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. مری لینکلن همسر آبراهام لینکلن شانزدهمین ریئس‌جمهور آمریکا پس از مرگ سه فرزند خود  ( ادوارد لینکلن در سن ۴سالگی)، ( ویلیام لینکلن در سن ۱۱ سالگی ) و (توماس لینکلن در سن ۱۸ سالگی) شروع به برگزاری جلسات احضار ارواح در یکی از اتاق‌های این کاخ می‌کند. همسر وی در سال ۱۸۶۵ توسط یک گلوله به قتل می‌رسد. گوریس کولیج همسر سی‌امین رئیس جمهور آمریکا، اولین کسی است که روح آبراهام لینکلن را در راهروهای منتهی به دفتر کار شوهرش می‌بیند.

با مکان‌های نفرین شده در جهان آشنا شوید!

۲)‌ جزیره عروسک‌ها_مکزیک

این جزیره در جنوب مکزیک قرار گرفته و تنها ساکن جزیره (جولیان بارارا) در سال ۲۰۰۱ بر اثر سکته قلبی از دنیا رفته است.  به گفته او، روزی با جسد یک نوزاد دخترغرق شده روبه رو شده و پس از آن روح مرده جزیره را تحت الشعاع قرار می‌دهد. او برای محافظت از خود در برابر کسی که همیشه او را تعقیب می‌کرده عروسک‌های نوزاد دور ریخته را جمع‌آوری و به درختان آویزان می‌کند که البته پس از گذشت مدتها و با فرسوده شدن آنها جزیره منظره ترسناک‌تری به خود گرفته است.

با مکان‌های نفرین شده در جهان آشنا شوید!

۳) هتل میرتلس_ایالات متحده

 این هتل بیشترین تعداد ارواح را در لوئیزیانای ایالات متحده دارد. به گفته ساکنین محلی زمین هتل قبلا قبرستان هندی بوده است و به همین دلیل هتلی که روی آن ساخته شده را تحت تأثیر قرار داده. از دهه ۱۷۰۰ تا به امروز حدود ۱۰ قتل و خودکشی در این هتل رخ داده است. در این هتل خالی از سکنه، رد دست‌های خونین روی دیوارها ظاهر می‌شود و گفته می‌شود که ارواح یک بردۀ کشته شده، یک مادر و دو دخترش، در این مکان وجود دارند. دیده شده که روح یک زن فرانسوی بین اتاق‌های ۴۱ و ۵۹ بی وقفه به دنبال چیزی می‌گردد.

با مکان‌های نفرین شده در جهان آشنا شوید!

۴) جنگل فوجی آئوکیگاهارا _ ژاپن

جنگل آئوکیگاهارا در کوه فوجی ژاپن واقع شده است. گفته شده از سال ۱۹۵۰ تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر در این جنگل خودکشی کرده‌اند. تا جایی‌که روی تابلوی ورودی جنگل نوشته شده: « زندگی چیز با ارزشی است، لطفا دوباره فکر کنید.» در دهه ۱۹۷۰ دولت جستجوی اجساد را آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲ به رکورد ۷۸ جسد در روز رسیدند.

با مکان‌های نفرین شده در جهان آشنا شوید!  

با مکان‌های نفرین شده در جهان آشنا شوید!

۵) هتل کرونادو_سن دیگو

افسانه‌ها حکایت از آن دارند که در سال ۱۹۸۳ زنی که در یکی از اتاق‌های هتل منتظر شوهرش بود، بعد از مدت‌ها، جسدش روی پله‌ها پیدا می‌شود. از کارکنان هتل گزارش شده که آنان هرگز همسر او را ندیده‌اند. از آن روز به بعد، کارکنان هتل و مشتریان تعریف می‌کنند که یک زن رنگ پریده سیاه پوش را دیده‌اند که مدام از آن پله‌ها بالا می‌رود. نویسندگانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، نیز از تجربیات جالب و ترسناک خود در هتل نوشته‌اند.

با مکان‌های نفرین شده در جهان آشنا شوید!

با مکان‌های نفرین شده در جهان آشنا شوید!

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید