۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
کد خبر: 55319352

متوسط فصلی قیمت یورو نیز افزایش یافت اما تقویت دلار نسبت به یورو در بازار جهانی سبب شد تا تغییرات قیمت یورو از دلار کمتر باشد.

تضعیف یورو در مقابل دلار

به گزارش سلام نو، متوسط قیمت دلار متشکل در تابستان روی ۲۵ هزار و ۵۳۸ تومان قرار داشت. قیمت دلار در پاییز ۵.۴ درصد رشد کرد و ۲۶ هزار و ۹۱۶ تومان محاسبه می‌شد. طبیعتا قیمت دلار سنا نیز همراه با قیمت دلار متشکل افزایش یافت و از ۲۵ هزار و ۶۴۹ تومان در تابستان به ۲۷ هزار و ۱۸۵ تومان در پاییز رسید.

a

تضعیف یورو در مقابل دلار

متوسط فصلی قیمت یورو نیز افزایش یافت، اما تقویت دلار نسبت به یورو در بازار جهانی باعث شد، تغییرات قیمت یورو از دلار کمتر باشد. قیمت یورو متشکل در تابستان روی ۳۰ هزار و ۲۵۴ تومان قرار داشت. متوسط فصلی قیمت یورو در پاییز ۲.۱ درصد افزایش یافت و به ۳۰ هزار و ۸۸۲ تومان رسید. قیمت یورو سنا نیز همراه متشکل بالا رفت و از ۳۰ هزار و ۳۰۷ تومان در تابستان به ۳۱ هزار و ۲۹۲ تومان در پاییز رسید.

b

عرضه بیش از نیم میلیارد دلار متشکل

عرضه دلار و یورو در پاییز به طرز معناداری بالا رفت. عرضه دلار متشکل در پاییز روی ۴۳۳ میلیون قرار داشت. عرضه دلار در پاییز ۴۶ درصد افزایش یافت و روی ۶۳۴ میلیون قرار گرفت. عرضه یورو نیز ۴۹ درصد افزایش یافت و از ۴۹ میلیون به ۷۳ میلیون رسید.

c

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید