مشکلات مالی سرخابی‌ها، این 2 باشگاه پرسابقه ایرانی را در آستانه حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است.

خطر حذف از آسیا بیخ گوش استقلال و پرسپولیس

به گزارش سلام نو، لیگ قهرمانان آسیا  با نام رسمی ای‌اف‌سی چمپیونز لیگ، یک رقابت سالانهٔ فوتبال باشگاهی قاره‌ای است. لیگ قهرمانان آسیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) برگزار می‌شود. لیگ قهرمانان آسیا از سال ۱۹۶۷ و با نام جام باشگاه‌های آسیا آغاز گردید. لیگ قهرمان آسیا   در فصل ۲۰۰۳−۲۰۰۲ با الگوبرداری از لیگ قهرمانان اروپا به لیگ قهرمانان آسیا تغییر نام داد.

به گزارش رکنا ورزشی، پس از آنکه در آبان‌ ماه سال جاری گفته می‌شد به احتمال زیاد 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان 2022 حذف می‌شوند. این 2 باشگاه در لحظات آخر مجوز  حضورشان به صورت مشروط صادر و فرصت 3 ماهه‌ای به آن‌ها داده شد تا مشکلات را برطرف کنند.

در همین راستا هفته گذشته مدیران 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس جلسه‌ای را  با عزیزی خادم برگزار کردند. محوریت این جلسه به آخرین وضعیت برطرف شدن، موانع حضور 2 باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا، مشکلات مالی و بررسی صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مربوط می‌شد.

اما با این حال بعضی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک سرخابی‌ها را پس از جلسه فوق مورد پذیرش قرار نداده است. تا این 2 باشگاه در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند.

به نظر می رسد مطالبات مالی کلان و مالیات های پرداخت نشده دلیل این امر باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید