در ویدیو زیر شاهد نجات جان یک زن از داخل خودروی در حال غرق شدن توسط شهروندان خواهید بود.

لحظه نجات راننده زن از داخل خودروی در حال غرق / فیلم

به گزارش سلام نو، دو شهروند آمریکایی جان راننده زنی را که پس از سقوط در دریاچه در معرض خطر مرگ قرار گرفته بود نجات دادند. این زن ۱۹ ساله که با خودرو به داخل دریاچه سقوط کرده بود و در معرض غرق شدن قرار داشت با کمک این دو نجات یافت. این اتفاق در بارگرسویل واقع در ایالت ایندیانا رخ داد.

زن آمریکایی در یک قدمی مرگ به زندگی بازگشت

«برندون بروان» روز دوشنبه در حال رانندگی در منطقه‌ای در بارگِرسویل بود که متوجه شد یک خودرو با خارج شدن از کنترل راننده به دریاچه سقوط کرد. راننده زن با از دست دادن هوشیاری کامل خود حدود ۳۰ فوت به مسیر خود ادامه داده و سپس به داخل دریاچه افتاده بود.

براون در این باره گفت: «من به سمت غرب در وایت لند غربی در حرکت بودم که دیدم این ماشین به داخل دریاچه افتاد. دو ماشین دیگر در مقابل من در حرکت بودند. من بلافاصله ماشینم را متوقف کردم و پس از تماس با ۹۱۱ به کمک راننده در معرض خطر شتافتم.»

این مرد در ادامه وارد آب شد و با کمک راننده دیگری با نام «ویلیام بیلی» تلاش کردند تا قبل از پایین رفتن ماشین، راننده را از پنجره ماشین بیرون بکشند. «بیلی»، در این باره گفت: «من در ابتدا تلاش کردم تا او را آرام کرده و بعد کمربند ایمنی اش را باز کنم. او ترسیده بود و به من می‌گفت نمی‌تواند بیرون بیاید. من به او اطمینان دادم که نجاتش خواهیم داد.»

براون با کمک بیلی از طریق پنجره خودرو این زن را بیرون کشیدند و او را به کنار دریاچه منتقل کردند. راننده بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. هنوز هویت وی مشخص نشده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید