بازار محصولات ایران خودرو هم رشد یک تا چهار میلیون تومان داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

پژو ۲۰۶ صندوقدار ۴ میلیون ارزان شد / آخرین قیمت انواع خودرو در بازار

به گزارش  سلام نو به نقل از  اقتصادنیوز ؛ ناتمام ماندن و نامشخص بودن نتایج این دور از مذاکرات یکی از دلایلی است که سردرگمی در بازار را به همراه داشت و موجب شد تا بازار خودرو امروز شکل نزولی به خود گیرد. روندی که هم در بازار محصولات سایپا دیده می شود و هم برخی از پرتیراژهای ایران خودرو از این قافله عقب نماندند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان پی در پی قیمت خودرو در بازار در حالی است که بازار خودرو در روزهای اخیر نه خریداری دارد و نه فروشنده ای وارد بازار می شود، با این شرایط می توان گفت در حال حاضر خریداران و فروشندگان نیز در انتظار مشخص شدن نتایج مذاکرات هستند و تمایلی برای ورود به بازار ندارند.

وضعیت محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز «رانا پلاس»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» در بازار با رشد قیمت عرضه شدند.

براساس ارزیابی های صورت گرفته می توان گفت امروز خانواده ۲۰۶ با رشد یک تا چهار میلیون تومان در بازار عرضه شدند. براین اساس قیمت «پژو ۲۰۶ صندوقدار» در بازار با افت ۴ میلیونی قیمت به ۳۰۷میلیون تومان رسید. «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز افتی یک  میلیونی امروز در بازار ۳۰۹ میلیون تومان قیمت خورد و «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز بدون تغییر در بازار ۲۷۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد.  

براساس ارزیابی بازار خودرو «دنا معمولی» هم امروز رشد قیمت در بازار نداشت و قیمت آن به ۳۵۶ میلیون تومان رسید و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم در بازار  بدون تغییر قیمت آن به ۴۸۹ میلیون تومان رسید، اما قیمت «رانا پلاس» در بازار با افت ۲ میلیون تومان داشت و  ۳۰۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر قیمت «سمند سورن پلاس» و «سمند LX با موتورEF۷» نیز امروز بدون تغییر در بازار به ترتیب ۳۰۹ میلیون و ۲۸۱ میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

27 ایران

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید