رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشته شدن ۳ نفر و مجروح شدن ۴ تن دیگر در تصادفات رانندگی روز گذشته در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

تصادفات رانندگی در استان مرکزی ۳ کشته برجای گذاشت

به گزارش سلام نو، فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس نوشت: محمد پور شمس اظهار کرد: در نخستین تصادف رانندگی که در حدود ساعت ۰۳:۴۰ بامداد روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ در محور ساوه- همدان به وقوع پیوست، سرنشین خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده آن نیز مجروح و از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه  بی احتیاطی و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو علت وقوع این حادثه رانندگی بیان شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: در دیگر سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۵:۱۰ همان روز، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور فرعی روستای یل آباد شهرستان ساوه رخ داد، سرنشین خودرو بر اثر شدت جراحات وارده دردم فوت و راننده آن نیز مجروح و از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

پورشمس تصریح کرد: علت این سانحه رانندگی از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه در دست بررسی می باشد.

وی عنوان داشت: سومین حادثه رانندگی روز گذشته نیز در ساعت ۹:۵۶ روز گذشته، براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور" فرمهین- کمیجان به وقوع پیوست که در این تصادف، یکی از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده دردم جان سپرد و راننده و دیگر سرنشین آن نیز مجروح و از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی در پایان با تأکید بر هوشیاری کامل و رعایت هر چه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی افراد درهنگام رانندگی در سطح معابر برون شهری افزود: کارشناس تصادفات پلیس راه  عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو را علت این سانحه رانندگی بیان کرده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید