خط تولید جدید شرکت تعاونی خوشرنگان که با مشارکت ۳۰ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون استان راه اندازی شده بود توسط مدیر شعب استان اصفهان افتتاح شد.

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت تعاونی خوشرنگان اصفهان

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عالی محمودی مدیر شعب استان از قسمت های مختلف شرکت تعاونی خوشرنگان از شرکت های زیر مجموعه ساتکس بازدید وخط تولید جدید و ساختمان احداث شده این شرکت تعاونی که با اعطای تسهیلات ۳۰ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون استان راه اندازی شده بود را افتتاح کرد.مدیر شعب استان در نشست با مدیر عامل و مسولان این مجموعه ضمن معرفی بانک گزارشی از عملکرد و توانمندی های بانک برای عرضه خدمات مختلف ارائه کرد و افزود: بانک توسعه تعاون بانک صددر صد دولتی است و نهاد تخصصی بخش تعاون است که طبق اساسنامه ۷۰ درصد خدمات خود را به این بخش مهم و تاثیر گذار در اقتصاد کشور ارائه می دهد.

عالی محمودی بیان کرد : ایجاد اشتغال و حمایت از واحدهای تولیدی از مهم‌ترین راهبردهای بانک توسعه تعاون در استان‌ است که تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌های اقتصادی در سطح استان بسیار مهم و اثربخش است.

وی ادامه داد: امروزه پیشرفت این مجموعه و شرکت تعاونی در تولید و اشتعالزایی و راه اندازی خطوط تولید جدید در استان و اقتصاد کشور تاثیر قابل مشاهده ای دارد و بانک توسعه تعاون مجدد آماده ارائه هرگونه خدمات اعتباری و... به این شرکت تعاونی و شرکت های زیر مجموعه را دارد.

صامتی مدیر عامل مجموعه کارخانجات ساتکس نیز در این دیدار گفت : این شرکت فعالیت ابتدایی خود را از سال ۱۳۴۱ آغاز کردکه طرح بازسازی و تحول اساسی این واحد صنعتی در سال ۱۳۶۵ در زمینی به مساحت تقریبی ۴۷۰۰ متر مربع در محل شهرک صنعتی جی اصفهان انجام شد و در راستای برنامه توسعه شرکت فازهای ۲، ۳ ،۴ و ۵ نیز به مجموعه اضافه شد.

وی در ادمه افزود : سعی داریم تا با تولید محصولاتی با کیفیت و مرغوب نماینده ای شایسته در صنعت نساجی کشور باشیم و به عنوان یک بنگاه تخصصی پیشرو درحوزه پارچه های صنعتی دامنه وسیعی از محصولات ضد آب را ارائه می کند در واقع می توان گفت یکی از معتبرترین برند های پارچه در ایران است و محصولات با بالاترین کیفیت و مرغوبیت بی رقیب و همچنین قیمت مناسب اقتصادی توانسته روز به روز بازار مصرف گسترده تری داشته باشد.

مدیرعامل مجموعه ساتکس اظهار کرد: با دریافت تسهیلات ۳۰ میلیارد ریالی از بانک توسعه تعاون موفق به راه اندازی و تاسیس خط تولید جدیدی و همچنین احداث ساختمان در این مجموعه شدیم که باعث شد هم تولید ما بیشتر شود و هم باعث اشتغال بیشتر جوانان در سطح استان باشیم و این همکاری و تعامل خوب بانک با این مجموعه بسیار رضایت بخش و ستودنی است.

وی افزود : سالانه بیش از ده میلیون متر مربع انواع پارچه های ضد آب با روکش پی وی سی ، ترانزیت، سایبان، پارچه های سراجی، بنر تبلیغات و همچنین پارچه های محافظ بهداشتی( نظیر روپوش های مخصوص کادر پزشکی کرونایی) با ویژگی هایی نظیر ضد آب بودن، مقاوم در برابر نور آفتاب و انعطاف پذیری از تولیدات این چند مجموعه هستند.

گفتنی است علاوه بر تمرکز منابع این شرکت تعاونی نزد بانک ، تفاهم نامه همکاری و پرداخت تسهیلات به پرسنل منعقد و درحال اجرا می باشد و همچنین حقوق ۲۵۰ نفر از کارکنان این شرکت تعاونی توسط بانک پرداخت می شود.

شایان ذکر است در این جلسه معاون اعتباری و حقوقی، کارشناس بازاریابی و رئیس شعبه شمس آبادی حضور داشتند .

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت تعاونی خوشرنگان اصفهان

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت تعاونی خوشرنگان اصفهان

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت تعاونی خوشرنگان اصفهان

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت تعاونی خوشرنگان اصفهان

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت تعاونی خوشرنگان اصفهان

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید