چرا مردم ایران به واسطه امیال و افکار گروهی باید به فکر ترک وطن باشند؟

ایران ارث پدری ما است، چرا ما از ایران برویم؟

سلام نو سرویس سیاسی: «از ایران بروید» ظاهرا این خلاصه حرف‌های نماینده‌ای است که با واردات آلات موسیقی و عینک آفتابی مشکل دارد و معتقد است هر کس این جور چیزها را دوست دارد باید از ایران برود. البته این نماینده سخنان خود درباره آلات موسیقی و عینک آفتابی را تکذیب کرده ولی توصیه به رفتن از ایران را نه!

سید کاظمی موسوی در گفت و گویی با سایت دیده بان، که کم و بیش تکذیبش کرده، گفته: «ورود آلات موسیقی به کشور به صلاح نیست، چون کشور ما جمهوری اسلامی است. چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم آلات موسیقی به کشور وارد شود؟ موضوع آلات موسیقی و لوازمی از این قبیل آنقدر مهم نیستند که ما حتی برای آن وقت و ارزی خرج کنیم. آلات موسیقی جزو کالای اساسی نیست که ما ورودش را الزامی بدانیم. اگر افرادی که به دنبال آلات موسیقی یا امیال شخصی‌خودشان هستند، می‌توانند از ایران بروند.»

اما این اولین بار نیست که یک چهره‌ی اصولگرا،  مردم را به رفتن از ایران تشویق می‌کند. نخستین بار زینب ابوطالبی در سخنانی در دی ماه سال ۹۸ مردمی که شبیه او فکر نمی‌کنند را به رفتن از ایران تشویق کرد و گفت: «اما گفتمانی که به آن باور داریم اقتضائاتی دارد و گاهی می‌طلبد که ما حماسی و جهادی زندگی کنیم؛... به برکت خونی که ریخته شد ما یک تکان جدی خوردیم که یا باید آن حرف‌ها را ببوسیم و کنار بگذاریم، ببخشید شاید توی دوربین من نباید این حرف را بزنم، ولی اگر کسی اعتقاد ندارد، جمع کند از ایران برود. برود همان جاهایی که همان رفاه و همان مدل زندگی را دارد و اگر اعتقاد داریم به نظرم باید جدی به میدان بیاییم.»

البته نکته این است که ما کجا برویم؟ ایران ارث پدری ماست...

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید