متهم دستگیر شده به کلانتری دلالت و با تحقیقات فنی پلیسی به بزه انتسابی اعتراف و اظهار کرد، اسلحه را از استان‌های غربی کشور خریده است و  قصد سرقت داشته است.

 پستچی مسلح در تهران دستگیر شد!

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی مسلح که خود را پست چی معرفی و از شهروندان زورگیری می کرد، خبر داد. 

سرهنگ "جلیل موقوفه ای"،رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: عوامل کلانتری ۱۱۵ رازی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را در حال فرار مشاهده کردند که  شهروندان به  تعقیب وی می پرداختند. 

 این مقام پلیسی افزود: ماموران کلانتری بلافاصله وارد عمل شدند و  پس از مدتی  تعقیب و گریز متهم را دستگیر و در بررسی های بیشتر از وی یک قبضه سلاح جنگی  با ۹ فشنگ کشف کردند .

رئیس محترم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: عوامل عملیات کلانتری ۱۱۵ رازی سریعا به محلی که متهم از آنجا متواری شده بود مراجعه و طی تحقیقات پلیسی و اظهارات شاکی و شهود مشخص شد متهم ابتدا با عنوان پست چی و با دردست داشتن پاکت نامه به درب منازلی که ظاهرمجللی داشته مراجعه و با زدن زنگ واحدها به ساکنین خود را پست چی معرفی و پس از باز کردن درب توسط ساکنین وارد ساختمان  شده و با مراجعه به درب ورودی واحد با استفاده سلاح جنگی قصد زورگیری را داشته که با تعداد بالای ساکنین ساختمان روبرو و متواری می شود .

وی افزود: متهم دستگیر شده به کلانتری دلالت و با تحقیقات فنی پلیسی به بزه انتسابی اعتراف و اظهار کرد، اسلحه را از استان‌های غربی کشور خریده است و  قصد سرقت داشته است.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه شهروندان از باز کردن درب منازل برای افراد ناشناس با عناوین مختلف اعم از پستچی و اداره گاز و اب و... خوداری کنند در پایان خاطرنشان کرد: بررسی و تحقیقات در خصوص استفاده شدن سلاح و سرقت توسط متهم در نقاط دیگر شهر و استان تهران در دست اقدام پلیس می باشد و پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید