مهرداد جم خواننده جوان موسیقی پاپ که به تازگی پس از حواشی فراوان با دنیا جهانبخت به کشور بازگشته است، اخیراً فیلم جدیدی از پارتی شبانه با حضور وی و دوستانش در فضای مجازی منتشر شده که به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

فیلم خواننده مشهور در پارتی شبانه لو رفت! + جزییات / فیلم

مهراد جم آرتیست جوان، با انتشار یک قطعه آهنگ و جلب توجه نسل جوان راهی را که دیگر خوانندگان در طی سال ها پیموده اند را یک شبه، پیمود و موفقیت های بسیاری را بدست آورد.

مهراد جم از خواننده، ترانه‌ سرا و آهنگساز تازه کار و جویای نامی است .مهراد جم خیلی زود به شهرت رسید. از نظر برخی متخصصان موسیقی ترانه های مهراد جم ضعیف است و صدای مهراد جم پختگی ندارد. مهراد جم در کودکی بازیگر بوده است.

اخیرا فیلم جدیدی از پارتی شبانه مهراد جم و دوستانش در فضای مجازی منتشر شد که بسیاری از مردم را متعجب کرد. به دلیل حجاب و روابط نامناسب این فیلم سانسور شده در اختیار شما قرار می گیرد.

افشاگری جدید "دنیا جهانبخت" درباره مهراد جم

مهراد جم پس از ترک دنیا جهانبخت و فرزندش ، ادعا می کرد که به او سخت می گذشت. این در حالی بود که دنیا جهانبخت ماهی ۱ میلیارد خرج مهراد جم می کرد.

او فقط ماهی ۱۰۰ میلیون تومان هزینه بازی های اینترنی را برای مهراد جم پرداخت می کرد.

مهراد جم

چی شد که مهراد به یکباره دنیا را رها کرد و برگشت ایران

دنیا جهانبخت با انتشار استوری و در پاسخ به سوالی درباره اینکه چطور شد مهراد او و فرزند به دنیا نیامده اش را ترک کرد و به ایران برگشت به کنایه نوشت:

دلش برای خیابون امیری و خیابون بِرِیم و دهکده آبادان و ماهی کبابی های باباش و بچه محل هاشون و آغوش گرم خانواده و راهروهای ارشاد و صد البته گریه و زاری مسعود جهانی و عشقِ وطن و رفیقهاشو احتمالا استیج تنگ شده بود و ما هم توریست بودیم این وسط!

دنیا جهانبخت

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید