کفسابی و سنگسابی تمام سنگ ها با دستگاه ها و مواد جدید توسط گروه کفسابی سابینو

مزیت های انجام کفسابی / کفسابی سابینو

کفسابی:


حتما تا به امروز کلمه کفسابی را شنیده‌اید. اما آیا میدانید کفسابی چیست وبرای چه کاری انجام میشود؟
ما در این مطلب قصد داریم به توضیح چگونگی عملیات کفسابی بپردازیم.
در عملیات کفسابی با استفاده از دستگاه های مخصوص کفسابی میتوانیم با ساییدن سنگ لایه بسیار نازکی را از سطح سنگ برداریم. اگر انجام عمل کفسابی به وسیله فردی با تجربه و حرفه ای انجام شود سنگ بسیار شفاف و صاف میشود. البته برای کفسابی مناسب باید با دستگاه­های مخصوص کفسابی و تعداد دفعات ساب زیاد این کار را انجام دهیم. با استفاده از روش کفسابی میتوانیم تمام ناهمواری‌های سنگ را از بین ببریم و  لایه­ی جدیدی را روی سطح سنگ به وجود بیاوریم.  
با انجام عملیات کفسابی تمامی مشکلات سنگ از بین میرود و انجام این کار، به مکان مورد نظر شما یک درخشندگی و زیبایی خاصی میبخشید.


کفسابی چیست؟
کفسابی به معنای این است که سطح سنگ را صیقل دهیم.با انجام اینکار سطح سنگ را کاملا تراز و براق میکنیم. با این کار میتوانیم برخی ترک‌ها و درزهای روی سنگ را با رزین کاری  پر کنیم وبا انجام دادن کفسابی ایتالیایی همه­ی مشکلات سنگ را از بین ببریم.


کفسابی در تهران:
در قسمت بالا گفتیم که با کفسابی تمام نواقص و مشکلات سنگ از بین میرود و محیطی زیباتر و جذاب تری را به ما نشان خواهد داد. مراحل انجام کفسابی بسیار ساده تر شده و  باعث افزایش عمر سنگ کف میشود. تمامی این موارد باعث شده تا کفسابی در سراسر جهان  طرفداران خودش را داشته باشد، به صورتی که امروزه مواد مورد نیاز و دستگاه ها بسیاری برای انجام این کار تولید و طراحی شده‌اند.  شما میتوانید با  وارد شدن به سایت سابینو از انواع  دستگاهها و قیمت ها مشاوره رایگان  دریافت کنید.
نکته بسیار مهم: امروز با تخصصی شدن دستگاه ها و مواد انجام کفسابی را به فردی با تجربه و با مهارت بسپارید. 
.

کفسابی تمامی سنگ ها توسط گروه سابینو

سنگ سابی چیست؟
بعد از این که در مطالب بالا اطلاعاتی از کفساب بدست آورید بد نیست مقداری هم از سنگ سابی بدانید: سنگسابی هم یکی از اصطلاحات کفسابی میباشد.سنگ سابی همان کفسابی است که تنها بر روی سنگ انجام میشود. عملیات سنگ سابی بیشتر سنگ­ها انجام میشود.
باید دقت داشته باشیم که تمام کارهای که در سنگسابی انجام میدهیم بستگی به نوع سنگ دارد و این کار وظیفه سنگ ساب است که تشخیص دهد از چه دستگاه و چه موادی و به چه تعداد تکرار سنگ سابی باید انجام شود تا به نتیجه دلخواه برسد. برای همین پیشنهاد میکنیم حتما برای انجام کفسابی به مراکز معتبر و متخصص مراجعه کنید تا بعدا دچاره مشکلات دیگر نشوید.


اجرای سنگ سابی روی انواع سنگ ها
برخی از افراد سوال میکنند که سنگ سابی روی تمامی سنگها قابل اجرا هست یانه؟
از پرکاربرد ترین سنگ­ها که در ساختمان ها پارکینگ­ها و دیگر موارد استفاده میشود شامل سنگ ها زیر میباشد:
سنگ دهبید ،سنگ خوی ، سنگ ها مصنوعی ،  سنگ ترارتن ، سنگ مرمریت ،  سنگ سیاه رگه دار طلایی و سفید ،  سنگ صلصالی ، سنگ ریخته شده ،سنگ های چینی، انواع گرانیت ها،سنگ های لوکس و قیمتی و انواع موزاییک ها.
تمامی این سنگ ها را میتوانید با دستگاه مخصوص برای هر کدام کفسابی را انجام دهید. لازم به ذکر است که سرامیک ها قابلیت انجام عمل کفسابی را ندارند اما میتوان با دستگاه فرچه شویی آنها را شست و کفسابی سطح بتنی و لاشه سنگها نیز با لقمه سنگ الماسی انجام میشود.

سنگ سابی گروه سابینو

کفساب کیست؟ چرا کفساب  باید از تجربه و متخصص لازم برخوردار باشد ؟
یکی از موضوعات مهم در کفسابی خود فردی است که کفسابی را انجام میدهد.کفساب فردی است که به وسیله دستگاه و بامهارت و تجربه زیادعملیات  کفسابی را انجام میدهد. یکی از عوامل کفسابی خوب و مناسب فرد کفساب میباشد.امروزه با پیشرفت علم در کفسابی  دستگاه های متنوعی ساخته شده همچنین موادی که در کفسابی استفاده میشود بهتر شده است و این وظیفه کفساب میباشد که تشخیص دهد چه موادی با چه دستگاهی برای سنگ مورد نظر شما مناسب است و در صورتی که بتواند ترتیب کفسابی را به درستی انجام بدهد شما سطحی شفاف و زیبا را در اختیار خواهید داشت.
شرایط برای انجام کفسابی مناسب و آماده سازی آن: بعد از آن که متوجه شدیم کفاسبی چیست  و به ضرورت کفسابی پی بردیم باید ببینیم برای انجام کفسابی چه پیش نیاز های  لازم داریم:
1) همه ی لوازم و اشیاء که در محل کفسابی است را به بیرون هدایت میکنیم.بهتر است   
بهتر است برای محیطی که میخواهی کفسابی انجام دهیم از برق سه فاز استفاده کنیم چون دستگاه های بزرگ با برق سه فاز کار میکنند و با این دستگاهها با کیفیت بهتر و سرعت بیشتر میتوان کار را انجام داد.
2) بهتر است برای محیطی که میخواهی کفسابی انجام دهیم از برق سه فاز استفاده کنیم چون دستگاه های بزرگ با برق سه فاز کار میکنند و با این دستگاهها با کیفیت بهتر و سرعت بیشتر میتوان کار را انجام داد.
3) سطح زمین نباید خاک یا ماسه باشد و قبل از کار حتما باید این موارد را از محیط خارج کنیم. 

کفسابی سابینو

کد خبرنگار: ۹
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد رضایی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    1 0
    کفسابی ویلا تو اطراف تهران هم انجام میدید؟
  • حسن نظری IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    سلام. من سال پیش دادم پارکینگمون و یه جا کفسابی انجام داد اصلا از کارشون راضی نبودم. شما کیفیت کارتون چطوره؟ تضمین میکنید کارتون و؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید