در طرح فروش قسطی خودروهای چینی، چهار محصول ام وی ام با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه به انتخاب مشتری آماده واگذاری هستند.

فروش قسطی خودروهای چینی توسط مدیران خودرو + شرایط ثبت نام

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، گروه خودروسازی مدیران خودرو، فروش قسطی خودروهای چینی را کلید زد. اما این خودروها در بازار با چه قیمتی معامله می‌شوند؟ برای اولین بار خودروی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو در طرح فروش قسطی خودروهای چینی این شرکت وارد شده و قیمت قطعی آن ۵۸۰ میلیون تومان است.موعد تحویل خودروهای ثبت نامی در این طرح ۴۵ روز کاری است. میزان حداکثر تسهیلات در خودروهای ام وی ام ایکس ۳۳ و ایکس ۲۲، ۵۰ درصد قیمت خودرو و برای ایکس ۲۲ پرو حداکثر ۴۰ درصد اعلام شد.

شرایط ثبت نام در طرح فروش قسطی

در طرح فروش قسطی خودروهای چینی، چهار محصول ام وی ام با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه به انتخاب مشتری آماده واگذاری هستند.مبلغ پیش پرداخت محصولات حاضر در این طرح منعطف و به انتخاب مشتری است.ثبت نام صرفا در نمایندگی‌های مجاز شرکت انجام می‌شود و امکان واریز آنلاین وجود ندارد.در این طرح خودروهای ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت، ایکس ۲۲ اکسلنت اتومات و دنده‌ای و همچنین ام وی ام ایکس ۲۲ پرو حضور دارند و محصولاتی مانند ام وی ام ۳۱۵ پلاس اتوماتیک، ایکس ۵۵ اکسنت اسپورت و اکسلنت غایب هستند.برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این شرکت به این آدرس «mvmco.ir» مراجعه کنید.

در بازار چند؟

اما خودروهای عرضه شده در طرح فروش قسطی خودروهای چینی، در بازار با چه قیمتی داد و ستد می‌شوند؟

ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت

یکی از خودروهای موجود در این طرح ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت است. آورده اولیه در طرح فروش قسطی خودروهای چینی، ۳۱۵ میلیون تومان اعلام شده است.قیمت کارخانه‌ای ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت در آذر، ۶۳۰ میلیون تومان است و این خودرو در بازار، ۵۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

ایکس ۲۲ اکسلنت دنده‌ای

این خودرو نیز یکی از گزینه‌هایی است که در فهرست جدیدترین حراج ایران خودرو قرار دارد. آورده اولیه در طرح فروش قسطی خودروهای چینی، ۲۱۵ میلیون تومان اعلام شده است.قیمت مصوب ایکس ۲۲ اکسلنت دنده‌ای برای آذر، ۴۳۰ میلیون تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۴۲۶ میلیون تومان است.

ایکس ۲۲ اکسلنت اتومات

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در فروش فوری محصولات مدیران خودرو، از امکان خرید ایکس ۲۲ اکسلنت اتومات نیز برخوردارند.آورده اولیه در طرح فروش قسطی خودروهای چینی، ۲۵۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت کارخانه‌ای ایکس ۲۲ اکسلنت اتومات در آذر، ۵۱۰ میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو در بازار، در محدوده ۴۹۵ تا ۵۰۸ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

ام وی ام ایکس ۲۲ پرو

یکی از خودروهای موجود در این طرح ام وی ام ایکس ۲۲ پرو است. آورده اولیه در طرح فروش قسطی خودروهای چینی، ۳۴۸ میلیون تومان اعلام شده است.قیمت کارخانه‌ای ام وی ام ایکس ۲۲ پرو که به تازگی رونمایی شده، ۵۸۰ میلیون تومان است.

کد خبرنگار: ۱۴
۹دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • کارمند 2 IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    35 4
    سلام دست شما درد نکنه . قیمت بازار که ارزانتره .
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    32 3
    یعنی اینکه همه خودروها از بازار گرانتر است.
  • محمدهیروقوامی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 0
    ام وی ام ایکس ۲۲پرو ازدم قسط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید