نیروی انتظامی اعلام کرد گه در حال حاضر هیچگونه اختلاف ومناقشه در مرز بین دو کشور ایران و افغانستان وجود ندارد و این دو مرز در آرامش کامل است.

آخرین خبرها از وضعیت مرز ایران و افغانستان

به گزارش سلام نو به نقل از فارس ، عصر امروز تعدادی از افراد مسلح در ولایت نیمروز افغانستان در حوالی مرز روستای شغالک شهرستان هیرمند، اقدام به تیراندازی به سوی کشاورزان ایرانی کردند.

مرزبانان جمهوری اسلامی ایران نیز بلافاصله در پاسخ به این تیراندازی‌ها، به سمت افراد مسلح تیراندازی کردند که این تقابل، برای دقایقی نیز با سلاح نیمه‌سنگین ادامه یافت که این درگیری کوتاه، هیچ تلفاتی در بر نداشت و هم‌اکنون آرامش در منطقه حکمفرماست و درگیری بطور کامل پایان یافته است.

مرز ایران و افغانستان در آرامش کامل

اما پیگیری ها از نیروی انتظامی حاکی از این است که در پی وقوع بی نظمی مرزی که عصر امروز در خاک افغانستان روی داد لزوم مدیریت موضوع توسط نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی مرزبانی زابل، مراتب طی ملاقات مرزی بین مقامات مرزبانی دو کشور حل و فصل گردید و در حال حاضر هیچ گونه اختلاف و مناقشه در مرز بین دو کشور وجود ندارد و مرزهای ایران و افغانستان در آرامش کامل است.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید