نام صابون که به گوش شما می‌رسد، به یاد شستشو و حمام می‌افتید. جالب است بدانید که صابون لیفت ابرو موردی مشابه صابون‌های عادی است که در روشویی هر خانه‌ای یک عدد از آن موجود است.

لیفت ابرو در خانه؛ هزینه و مراحل آن

زمان دور و درازی‌ست که ابروهای نازک زیبا در نظر گرفته‌نمی‌شوند. امروزه دیگر سلیقه‌ی عموم مردم ابروهای کلفت و پرپشت و در عین حال پررنگ را زیبا می‌پندارد. اگر نگاهی به صفحه‌های اجتماعی مدل‌ها و بازیگران هالیوودی بیندازید، متوجه این تغییر می‌شوید. حتی کسانی که ابروهای نازک و کم‌ رنگ دارند، تلاش می‌کنند با استفاده از روش‌هایی چون لیفت و لمینت ابرو، این مورد را برطرف کرده و به ابروهایی پر، رو به بالا و ضخیم تبدیل کنند. 

اگر می‌خواهید درباره‌ی لیفت ابرو در خانه و مراحل آن اطلاعات کسب کنید، یا می‌خواهید سایر روش‌های لیفت ابرو را بشناسید، با ما همراه باشید. (https://doctoreto.com/blog/lift/)

لیفت ابرو چیست؟

کسانی که ابروهای بی‌حالت و یا صاف و نازکی دارند، می‌توانند با استفاده از لیفت ابرو، آن‌ها را پرپشت، ضخیم و بلندتر جلوه دهند. لیفت ابرو شامل بالا شانه زدن موهای ابرو می‌باشد که به روش‌های مختلف آن‌ها را در جای خود ثابت نگه‌می‌دارند. لیفت ابرو تنها به موهای ابرو خلاصه نمی‌شود. می‌توان دم ابرو را بالاتر کشید و چشم‌ها را کشیده‌تر و درشت‌تر نشان‌داد. با لیفت ابرو می‌توانید چشم‌هایی زیباتر، درشت‌تر، جذاب‌تر و ابروهایی پرپشت‌تر و نمایان‌تر داشته‌باشید. جالب است بدانید که این روش بسیار طبیعی به نظر می‌رسد و همین نکته باعث پرمخاطب شدن این فرایند زیبایی شده‌است.

شما هم حتما اسم لیفت ابرو و پیشانی به گوشتان خورده است. افتادگی پلک و چین و چروک روی پیشانی یکی از معضلات خانم‌ها است. همین باعث می‌شود ابروها ظاهری افتاده داشته باشند. بسیاری از افراد به دنبال راهی برای رفع خطوط روی پیشانی و افتادگی ابروهای خود هستند. چین و چروک و افتادگی پوست یک پدیده طبیعی است. بعد از ۳۰ سالگی پوست به طور طبیعی کلاژن خود را از دست می‌دهد. این پروتئین به صافی و شادابی پوست کمک می‌کند. یکی از روش‌های اصلاح فرم ابرو و پلک لیفت ابرو است. لیفت پیشانی هم یکی از روش‌های موثر در رفع چین و چروک این ناحیه بوده و علاوه بر ایجاد پوستی صاف، ابروها را به سمت بالا می‌کشد. لیفت ابرو و پیشانی یکی از روش‌های مراقبت از پوست بوده که به کلاژن سازی آن کمک می‌کند. این روش در چند سال اخیر بسیار محبوب شده و در سراسر دنیا برای رفع مشکلات این ناحیه از لیفت پیشانی و ابرو استفاده می‌کنند

برای انجام لیفتینگ ابرو و پیشانی حتما به دنبال بهترین پزشک متخصص زیبایی باشید. پیش از هر اقدامی با چند پزشک مجرب مشاوره داشته و در مورد بهترین روش لیفت ابرو و پیشانی، مزایا و عوارض هر کدام از این روشها از پزشک راهنمایی بخواهید.

روش‌های لیفت ابرو در خانه

لیفت ابرو در خانه؛ هزینه و مراحل آن

همان طور که احتمالا می‌دانید، لیفت ابرو را می‌توان به روش‌های مختلف در کلینیک‌های زیبایی و در سالن‌های آرایشگاه انجام‌داد. روش‌های مختلف لیفت ابرو که انجام آن‌ها در خانه میسر نیست شامل لیفت ابرو با نخ، جراحی لیفت ابرو و استفاده از فیلرها و بوتاکس است. اما لیفت ابرو در خانه یکی از روش‌های پرکاربرد و پرمخاطب است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. 

اگر بخواهید ابروهای خود را در خانه لیفت کنید، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید که مقرون به صرفه و کارآمد هستند. 

صابون لیفت ابرو و طرز استفاده

یکی از راه‌های لیفت ابرو در خانه که می‌توان روزانه از آن استفاده کرد، لیفت ابرو با استفاده از صابون لیفت ابرو است. نام صابون که به گوش شما می‌رسد، به یاد شستشو و حمام می‌افتید. جالب است بدانید که صابون لیفت ابرو موردی مشابه صابون‌های عادی است که در روشویی هر خانه‌ای یک عدد از آن موجود است. تنها تفاوت آن‌ها وجود گلیسیرین بیشتر در صابون لیفت ابرو است. صابون لیفت ابرو، ابروهای شما را در جهت خاصی ثابت و خشک نگه‌می‌دارد و به نظر می‌رسد که حالت عادی ابروهای شما به همان شکل است. 

مراحل و آموزش لیفت ابرو در خانه

برای لیفت ابرو در خانه با استفاده از صابون باید یک براش، کمی آب و یا پنبه در کنار خود داشته‌باشید. سپس طبق مراحل زیر عمل کنید؛

  1. ابتدا ابروهای خود را بشویید. 
  2. بعد از خشک‌کردن آن‌ها، براش نرم و مناسب را در کمی آب بخیسانید. یا این که می‌توانید یک پنبه را مرطوب کرده و براش را برای مدتی در آن نگه‌دارید. 
  3. سپس براش را داخل صابون بزنید تا کمی کف کند و همه جای براش به صابون آغشته شود. 
  4. بعد صابون را به ابروهای خود بکشید و آن‌ها را به سمت بالا و بیرون شانه بزنید. سعی کنید حالت دادن ابروها را خیلی طولانی نکنید، زیرا ممکن است صابون خشک شود و تغییر حالت دادن آن دشوارتر گردد. 

در صورتی که ابروهای شما نقاط خالی داشته‌باشید، می‌توانید با استفاده از مداد ابرو این فضاهای خالی را پر کنید. 

ژل ابرو

لیفت ابرو با استفاده از ژل نیز ممکن است. این روش نیز شباهت بسیاری به صابون لیفت ابرو دارد و یکی از روش‌های لیفت ابرو در خانه است. روند استفاده از ژل ابرو مشابه صابون است، با این تفاوت که نیازی به خیس کردن آن نیست. ماندگاری ژل ابرو کم‌تر از صابون ابرو است، زیرا ژل ممکن است با عرق کردن، خیس شده و شسته شود.

چسب لیفت ابرو

چسب لیفت ابرو یک نوار پهن شبیه به چسب نواری است. برای این‌ که با استفاده از چسب ابروها را در خانه لیفت کنید، ابتدا باید آن‌ها را از آلودگی پاک کنید. سپس ابروها را به حالتی که می‌خواهید شانه کنید و کاملا مرتب کنید. بعد چسب را از پوشش جدا کرده و بر روی هر دو ابرو بچسبانید و برای مدتی که در دستورالعمل گفته‌شده‌است باقی بگذارید. سپس آن را از روی صورت جدا کرده و ابروها را به آرامی شانه کنید. ابروها در جای خود ثابت خواهندماند و به زیبایی لیفت می‌شوند. 

هزینه لیفت ابرو در خانه

لیفت ابرو در خانه هزینه‌ی زیادی ندارد. موادی که استفاده می‌کنید و برند آن‌ها نقش تعیین کننده‌ی قیمت را دارند. اما به طور کلی بین 50 تا 250 هزار تومان هزینه‌ی لیفت ابرو در خانه است. این قیمت ممکن است بیشتر و یا کم‌تر نیز باشد. 

لمینت ابرو

لیفت ابرو و پیشانی، ابروها را در جهتی که می‌خواهید ثابت نگه‌می‌دارد و حالت می‌دهد. اما آن‌ها را پررنگ نمی‌کند. همچنین ابروهای شما با لیفت ابرو تقویت نخواهندشد. اما راه دیگری وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید ابروها را به سمت بالا حالت دهید، در عین حال آن‌ها را ضخیم و پررنگ‌تر کنید. این روش لمینت ابرو نامیده می‌شود که در تقویت ابروها نیز موثر است. موادی که در لمینت ابرو به ابروها کشیده‌می‌شود، شامل کراتین و پیگمانت‌های تیره هستند. همچنین این مواد گیاهی بوده و آسیبی به ابرو نمی‌رسانند. 

چسب ابرو مواد لیفت را به ابرو می‌چسباند و آن‌ها را برای مدتی روی ابروها باقی می‌گذارد. اگر ابروهای کم‌رنگ و کوتاهی دارید، لمینت ابرو می‌تواند روشی فوق‌العاده برای زیباسازی ابروهای شما باشد. همچنین دوام این روش از آرایش کردن بیشتر و بهتر است. لمینت ابرو می‌تواند به مدت 1 تا 3 ماه ابروهای شما را زیبا کند. 

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید