یک طالب وحشی پشت تلفن به خانواده او گفته است که دخترتان مردار «کشته» شد و جسدش در فلان شفاخانه است.

وحوش طالبان دختر افشاگر را تیرباران کردند!

به گزارش سلام نو به نقل از بهار نیوز، دختر جوان شجاعی که در برابر خواسته‌ی شیطانی «تجاوز» یکی از سران وحشی طالبان ایستاد و سپس در زیر شکنجه وادار به اعتراف اجباری شد، توسط این گروه جنایتکار در اسارت کشته شد.

محمدحسین جعفریان در صفحه اینستاگرام خود نوشته است که با بستگان این بانو صحبت کردم و گفتند تیرباران شد. یک طالب وحشی پشت تلفن به خانواده او گفته است که دخترتان مردار «کشته» شد و جسدش در فلان شفاخانه است.

محقق هم بالاخره فهمید

محمد محقق از رهبران سیاسی شیعه افغانستان که در دولت سابق از مشاوران غنی بود با اشاره به مصاحبه اخیر متین بیگ رییس دفتر اشرف غنی نوشت: «حقایق کم کم آشکار میشود که تسلط طالبان بر کشور  و کابل بر اساس یک پیروزی نظامی نبوده بلکه بر اساس یک معامله خاینانه وذلتبار از سوی غنی احمدزی و باند تبهکارش زیر نظر ذلمی خلیل‌زاد و بر اساس لایه پنهان توافق نامه خیانتبار دو حه بوده است»

هشدار رییس اطلاعات و فرهنگ طالبان در پکتیا به رسانه‌ها: 

از پخش موسیقی، صدای زنان و برنامه‌های تفریحی خودداری کنید 

خالق‌یار احمدزی، رییس ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیا در نشستی که با مسوولین رادیوهای محلی در این ولایت برگزار شده بود تاکید کرده است که رسانه‌ها باید از پخش موسیقی و برنامه‌های تفریحی خود داری کنند. او افزود: «رسانه‌های محلی نشرات مسلمانی داشته باشند؛ از پخش موسیقی و برنامه‌های تفریحی خود داری کنند، از پخش  تبلیغات و صدای زنان در رسانه‌های خود نیز جلوگیری کنند.»

کد خبرنگار: ۱۴
۹دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • محمد IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام وقتی از پول کثیف برای پیش برد فرقه به نام اسلام استفاده میشود و خوراک و پوشاک و لوازم کشتار مردم را از فروش مواد مخدر و عربستان و کشورهای نوکر آمریکا می‌شود بایداسلام آمریکایی افراطی داعش مسلک به نام القاعده و... طالب و ... به وجود بیایند که ابتدایی ترین حق انسان را که زندگی است به خاطر مطامع. شیطانی یک طالب جان دختر جوان گرفته شود حالا به هر دلیل که باشد این عین آموزه های وهابیت انگلیسی است و برای اسلام ستیز ی به وجود آمده است و....
  • شهروند IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    با این افرادکم سواد وکور دل باید دوری کرد واینها تعغیر ناپذیرند .کارشان باعث بی اعتمادی مردم به دین شده
  • محمد IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    متاسفانه هر چی بی عدالتی ظلم جنایت نابرابری باند بازی وووو در کشورهای اسلامی اتفاق می افته و دین مردم را نابود میکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید