بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در پایان بازی مقابل لبنان نسبت به پرداخت نشدن پاداش‌هایشان انتقاد کردند.

انتقاد بازیکنان تیم ملی از پرداخت نشدن پاداش‌هایشان

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، فدراسیون فوتبال بعد از هرمسابقه برحسب نتیجه کسب شده پاداشی برای بازیکنان درنظر می گیرد. در دور قبل که اهمیت زیادی داشت و همه چیز برای تیم گره خورده بود؛ در بازی با کامبوج، هنگ کنگ، عراق و بحرین به ترتیب ۲۵، ۲۵، ۵۰ و ۵۰ میلیون تومان به بازیکنان پرداخت شد. بنا به گفته خود بازیکنان و فدراسیون پاداش های باقی مانده مربوط به دور سوم و نهایی انتخابی جام جهانی است؛ یعنی ۵ مسابقه.

هنوز اعلام نشده که فدراسیون برای ۴ برد و یک تساوی چه میزبان پاداش در نظر گرفته اما با یک تخمین جزیی می توان احتمال داد که حدود این پاداش ها چقدر است.

با توجه به اینکه در بازی های مهم دوره قبل برد پاداش ۵۰ میلیونی داشته بنابراین  احتمال دارد در دور نهایی این مبلغ به ۱۰۰ میلیون برسد (البته بیشترین حد ممکن). با این احتمال و با احتساب همین میزان برای تساوی خانگی مقابل کره جنوبی هرکدام از بازیکنان باید مبلغی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان (حداکثر) پاداش دریافت می کردند؛ البته این پاداشی است که از سوی فدراسیون درنظرگرفته می شود.

بنابراین تمام اعتراض ها به خاطر پاداش حدود ۵۰۰ میلیون تومان است که شاید عجیب به نظر برسد که به خاطر این میزان بدهی ملی پوشان دست به چنین اقدام مشترکی بزنند. آن هم برای بازیکنانی که به خاطر ملی پوش بودن گاهی دستمزدهایشان در تیم های باشگاهی بیشتر می شود.

 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید