سرهنگ " حسین مافی " رییس کلانتری ۱۲۵ یوسف اباد از دستگیری سارق موبایل قاپ در شمال تهران خبر داد.

دستگیری سارقی که قصد گرفتن مژدگانی از مالباخته را داشت! / فیلم

به گزارش سلام نو، سرهنگ " حسین مافی " رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد گفت: با وقوع یک فقره سرقت موبایل قاپی در شمال تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور تیم عملیات کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات نشان داد، سارق پس از سرقت با مالباخته تماس گرفته و با گذاشتن یک قرار تحت عنوان پیدا شدن کیف و گرفتن مژدگانی در محله یوسف آباد قرار سوری گذاشت.

این مقام پلیس ادامه داد: تیم عملیات کلانتری با دریافت این اطلاعات از سوی مالباخته به محل قرار سوری با کسب مجوز قضایی اعزام شدند و سارق حرفه ای را بازداشت کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد تصریح کرد : متهم سابقه دار  پس از انتقال به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد در بازجویی های فنی پس از مشاهده مدارک و مستندات موجود به جرم خود مبنی بر کیف قاپی در شمال تهران اعتراف کرد.

سارق حرفه ای با مالباخته قرار گذاشت !

سارق جوان در گفتگو با خبرنگار رکنا، گفت: پس از سرقت از مالباخته در کیف او پولی وجود نداشت. شماره مالباخته را پیدا کردم و قراری مبنی بر پیداکردن کیف و دریافت مژدگانی با او در محله یوسف آباد گذاشتم.

وی ادامه داد: در محل قرار مالباخته با ماموران پلیس آمده بود و بخاطر قد بلندم مرا زود شناسایی کردند و دستگیر شدم. سابقه سرقت از محتویات داخل خودرو را دارم و پشیمان هستم.

بنابراین گزارش، با تائید سرهنگ حسین مافی رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد پرونده متهمان به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید