‏عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در توئیتی نوشت که در صورت حذف برخی کالاها منابع حاصل بصورت یارانه نقدی تا حداکثر هر نفر ماهانه صد هزار تومان پرداخت می شود.

با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی هر ایرانی ماهانه چقدر یارانه دریافت می کند؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در توئیتی نوشت که با حذف ارز ۴۲۰۰ برای برخی کالاها یارانه نقدی تا حداکثر هر نفر ماهانه صد هزار تومان پرداخت می شود.

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، محسن زنگنه در این باره نوشت: در لایحه دولت سقف ارز ترجیحی در بودجه از ۸ به ۱۲.۶ میلیارد دلار افزایش یافته است.

وی افزود: این یعنی دولت اختیار دارد ارز ۴۲۰۰ را برای همه ۷ قلم کالا یا بخشی از آن تا آخر سال ادامه دهد. در صورت حذف برخی کالاها منابع حاصل بصورت یارانه نقدی تا حداکثر هر نفر ماهانه صد هزار تومان پرداخت می شود.

گفتنی است که پیش از این برخی خبرگزاری ها خبر دادند که سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور امروز ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در نامه‌ای به قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، لایحه تامین مطمئن کالاهای اساسی، نهاده‌های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی و سیاست‌های جبرانی برای معیشت اقشار آسیب‌پذیر را که به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه ۵ آبان ۱۴۰۰ هیات وزیران با قید دو فوریت به تصویب رسیده است، را برای انجام تشریفات قانونی ارائه کرد.دولت در نامه‌ای به امضای رئیس جمهور خطاب به قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، برای برنامه حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی کالاهای اساسی و برنامه جبرانی معیشت اقشار ، لایحه ۲۷ هزار میلیارد تومانی به مجلس ارائه کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید