بانک سپه با ارائه طرح «بهین کارت» وام خرید کالا به متقاضیان ارائه می‌دهد. این وام برای خرید انواع کالاها از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک سپه قابل استفاده است.

نحوه دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی بانک سپه

به گزارش سلام نو، بانک سپه به منظور رونق فروش کالاهای باکیفیت داخلی، فرهنگ سازی مصرف آن‌ها و در نهایت افزایش اشتغال و رفاه عمومی جامعه، طرح بهین کارت سپه را ارائه کرد. هدف اصلی اجرای این طرح برقراری ارتباط مالی بین بانک و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داخلی و همچنین پاسخ دهی همزمان به نیازهای تسهیلاتی مشتریان است.

در این طرح بانک وجه کالاهای خریداری شده توسط دارندگان بهین کارت سپه را با کسر تخفیف مندرج در قرارداد بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات می‌پردازد. متقاضیان دریافت وام خرید کالا برای دریافت بهین کارت سپه باید در یکی از شعبه‌های این بانک حساب قرض الحسنه داشته باشند. شرح هر تراکنش با این کارت از طریق پیامک به شماره همراه مشتری، جهت اطلاع، ارسال می‌شود.

سقف وام ارائه شده از طریق این کارت، ۵۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد است. استفاده از بهین کارت نیاز به معرفی یک ضامن رسمی دارد. افراد برای دریافت این کارت باید مبلغ ۵۳ هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک سپه بپردازند. این کارت برخلاف سایر کارت‌های اعتباری فاقد آبونمان است و اعتبار یکساله دارد. افرادی امکان دریافت این کارت را دارند که سوابق بانکی خوب، بدون چک برگشتی یا قسط معوق، داشته باشند.

حداکثر زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات ۳۶ ماهه بوده و اگر فرد از سقف این وام استفاده کند باید ماهیانه یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان به بانک قسط بپردازد. کل سود بانک از این وام ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع بازپرداختی تسهیلات گیرنده ۶۳ میلیون و ۹۸۱ هزار تومان است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید