وجود یک شیء عجیب در شورت ماشاریپوف بازیکن النصر حسابی در رسانه های اماراتی جنجالی شد!

 شی‌ء عجیب در شورت بازیکن فوتبال جنجالی شد / عکس

به گزارش سلام‌نو به نقل از خبر ورزشی، تیم فوتبال النصر در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تکیه بر درخشش خیره کننده جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی خود با نتیجه ۵ بر یک از سد الوحده گذشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد. حالا شاگردان پدرو امانوئل باید امروز در استادیوم مرسول پارک به مصاف الهلال بروند.

انتشار تصاویری از ماشاریپوف در این مسابقه حسابی جنجالی شده است. ستاره ازبکی النصر که موفق شد ۲ گل به ثمر برساند و پاس گل نخست را نیز به عبدالرزاق حمدالله داد، شیء مشکوکی پشت شورت ورزشی خود داشته و همین مسئله باعث اعتراض هواداران الوحده شده است.

تصاویر جنجالی؛ شی‌ء عجیب در شورت بازیکن تیم سعودی/ جنجال هواداران علیه فینالیست غرب آسیا!

در تصاویری که رسانه های اماراتی منتشر کرده اند، یک شیء برجسته و مربعی شکل پشت شورت ورزشی ماشاریپوف خودنمایی می کنند و صفحات خبری امارات مدعی شده اند که این بازیکن یک وسیله غیرمجاز را در طول بازی به خود متصل کرده و به همین دلیل باید این دیدار تکرار شود.

چند صفحه خبری اماراتی نیز مدعی شده اند از آنجایی که این دیدار قابل تکرار نیست، باید نتیجه دیدار النصر و الوحده ۳ بر صفر به سود تیم اماراتی اعلام شود و الوحده به جای النصر، راهی دیدار نیمه نهایی شود و به مصاف الهلال برود.

تصاویر جنجالی؛ شی‌ء عجیب در شورت بازیکن تیم سعودی/ جنجال هواداران علیه فینالیست غرب آسیا!

هر چند که تغییر نتیجه این بازی و یا تکرار آن در فاصله ۲۴ ساعت تا برگزاری دیدار نیمه نهایی غیرممکن به نظر می رسد، اما هنوز رسانه های سعودی و شخص ماشاریپوف یا باشگاه النصر در این خصوص اظهارنظر خاصی نکرده اند اما به نظر می رسد این شیء مشکوک، لیبل و برچسب شورت ورزشی ماشاریپوف باشد که باعث این جنجال ها شده است.

تصاویر جنجالی؛ شی‌ء عجیب در شورت بازیکن تیم سعودی/ جنجال هواداران علیه فینالیست غرب آسیا!

به هر شکل باید دید واکنش رسمی عربستانی ها به این موضوع چه خواهد بود اما وجود این شیء مربعی شکل که به لباس ماشاریپوف متصل بوده، در نوع خود جالب توجه است. این بازیکن باید به همراه النصر در دربی بزرگ ریاض که به دربی قرن معروف شده، به مصاف الهلال برود تا چهره نخستین تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.


 
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید