اولین چیزی که توجه می کنید این است که آیپد مینی ۶ جدید دارای طراحی تمام صفحه است. با طراحی لبه تخت بیشتر به نظر می‌رسد مدل‌های iPad Air و iPad Pro گران تر هستند؛ اگرچه حاشیه‌ها کمی ضخیم‌تر هستند.

۵ دلیل برای دوست داشتن آیپد مینی ۶

به نظر می‌رسید محبوبیت آیپد مینی اپل با وجود محبوبیت بسیاری که در ابتدا داشت، فراموش شده باشد. به نظر ما دلیل این فراموشی، طراحی قدیمی آن بود که هرگز به اندازه مدل‌های گران قیمت iPad Air و iPad Pro مدرن به نظر نمی‌رسید.

اما این موضوع را فراموش کرده بودیم؛ آیپد مینی از محصولات غول فناوری است و به هیچ وجه میدان را خالی نخواهد کرد.

اپل، آیپد مینی را دوباره طراحی کرد

اپل برای طراحی آیپد مینی ۶ خلاقیت به خرج داده و با مدل قبلی هیچ شباهتی ندارد؛ البته بسیاری از ویژگی‌های جدید دنیای مدرن را هم دارد. به روزرسانی طراحی آیپد مینی، بالاخره آن را به خطی که از آن خارج شده بود برگردانده است.

آیپد مینی دیگر یک دستگاه قدیمی نیست و با ویژگی‌هایی مانند ۵G، USB-C، Wi-Fi ۶ و قلم اپل ۲ را پشتیبانی می‌کند.

۵ دلیل برای دوست داشتن آیپد مینی ۶

اگر به خرید آیپد مینی ۶ علاقه دارید، در اینجا پنج ویژگی برتر آیپد مینی ۶ را همراه ما بررسی کنید.

۱.طراحی تمام صفحه

اولین چیزی که توجه می کنید این است که آیپد مینی ۶ جدید دارای طراحی تمام صفحه است. با طراحی لبه تخت بیشتر به نظر می‌رسد مدل‌های iPad Air و iPad Pro گران تر هستند؛ اگرچه حاشیه‌ها کمی ضخیم‌تر هستند.

به لطف طراحی تمام صفحه، صفحه نمایش آیپد جدید ۸.۳ اینچ است و در مقایسه با نسخه قبلی ۷.۹ اینچی بزرگتر است. اپل صفحه نمایش Liquid Retina را از مدل‌های iPad Air و iPad Pro به آیپد مینی ۶ آورده است و اکنون از True Tone ، طیف وسیع رنگ P۳ پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را دارد.

۲.Touch ID همچنان پابرجاست

اپل مجبور شد دکمه Home را که در آن سنسور Touch ID قرار داشت فدای طراحی تمام صفحه کند. با این حال، اپل آن را در آیپد مینی ۶ با Face ID جایگزین نکرد؛ بلکه سنسور Touch ID را درست مانند مدل iPad Air ۲۰۲۰ با دکمه بالای صفحه ادغام کرد. این امر منطقی است، زیرا آیپد مینی ۶ یک دستگاه بودجه محور است و سخت افزار Face ID گران است.

۳.پشتیبانی از قلم اپل ۲

تا کنون فقط آیپدهای گران قیمت پشتیبانی از قلم اپل ۲ را ارائه می‌دادند؛ در حالی که صاحبان آیپد و آیپد مینی مقرون به صرفه مجبور بودند از مداد اصلی اپل، که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد استفاده کنند. البته شارژ کردن مداد اصلی اپل بسیار خسته کننده است؛ زیرا باید آن را به پورت لایتنینگ وصل کنید.

۵ دلیل برای دوست داشتن آیپد مینی ۶

به لطف طراحی لبه تخت، آیپد مینی ۶ اکنون به طور کامل از مداد لبه تخت ۲ اپل پشتیبانی می‌کند. می توانید با اتصال مغناطیسی آن به کنار آیپد مینی، که از نظر قابلیت استفاده بسیار بهتر است، آن را به صورت بی سیم شارژ کنید.

۴.قابلیت اتصال ۵G

ما انتظار نداشتیم که اپل این اوایل اتصال ۵G را به آیپد مینی مقرون به صرفه ارائه دهد؛ زیرا این فناوری هنوز جدید است. با استفاده از شبکه ۵G، شما باید بتوانید در شرایط ایده آل حداکثر ۳.۵ گیگابیت بر ثانیه دانلود کنید. بنابراین، حتی بدون Wi-Fi به اینترنت فوق سریع دسترسی خواهید داشت. البته توجه داشته باشید که ۵G هنوز در همه جا در دسترس نیست.

۵.اتصال USB-C

اپل بعد از مدل‌های آیپد پرو ۲۰۲۰، پورت‌های لایتنینگ را در آیپدهای خود با USB-C جایگزین کرده است؛ بنابراین آیپد مینی ۶ از پورت USB-C برخوردار است. اکنون می‌توانید دوربین خود را مستقیماً به آیپد خود متصل کرده و عکس‌ها و فیلم‌ها را در عرض چند دقیقه منتقل کنید.

اپل ادعا می‌کند که درگاه USB-C تا ۱۰ برابر سریع‌تر، داده‌ها را نسبت به مدل آیپد مینی ۲۰۱۹ انتقال می‌دهد.

شما می‌توانید برای بررسی قیمت و خرید تبلت از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید