اخیرا خبر فوت ندا یاسی، یکی از پرحاشیه‌ترین شاخ‌های اینستاگرام دست به دست می‌شود چراکه اینستاگرام صفحه او را به حالت یادبود درآورد و به شایعه فوت او دامن زد اما اکنون ویدیویی انتشار یافته که خبر از زنده بودن او می‌دهد.

برملا شدن دروغ‌های ندا یاسی در مورد مریضی و فوتش

به گزارش سلام‌نو، ندا یاسی از شاخ های اینستاگرامی است که در جنوب ایران متولد شده است. ندا یاسی فوق لیسانس پرستاری از کانادا دارد. ندا یاسی مدتی به کمپ پناهندگان در ترکیه رفت و بعد توانست اقامت کانادا را بگیرد.

به دنبال انتشار خبر مبنی بر فوت ندا یاسی سرویس اینستاگرام چند وقتی حساب او را به حالت یادبود درآورد. این اینفلوئنسر اینستایی بعد از نقل مکان از کانادا به ترکیه حدود یک ماهی می شود که هیچ گونه فعالیتی در صفحاتش نداشته است به همین دلیل کاربران دنبال کننده او گمانه زنی هایی کرده اند که امکان دارد او فوت کرده باشد.

ندا یاسی در پارتی شبانه
همه چیز طبق برنامه ریزی ندا یاسی پیشرفت تا اینکه نتوانست جلوی خودش را بگیرد و در یک پارتی شبانه در ترکیه شرکت کرد و بالاخره مشخص شد که او زنده است و این مدت به مردم دروغ گفته است. و بعد از آن که لو رفت که زنده است طی یه اقدام از قبل مشخص شده و فریبکارانه ترتیبی داد تا دوستانش به همراه پلیس به محل زندگی او بروند و او را نجات دهند !

ندا یاسی چطور سر اینستاگرام را هم کلاه گذاشت؟
او برای اینکه بتواند مردم را فریب بدهد مدارک جعلی فوت خود را به اینستاگرام فرستاده بوده و حالا احتمالا به اینستاگرام می گوید که اشتباه شده است. ندا یاسی یکی از چهره های جنجالی اینستاگرام است که رفتار او بسیار ناشایست است و جزو  چهره های اینسناگرامی ست که برای به دست آوردن فالوور بیشتر هرکاری می کند. این چهره اینستاگرامی با دعوت چهره های جنجالی و سوالات بعضا غیر اخلاقی بازدید کنندگان زیادی پیدا کرد. او گاهی در لایوها رفتارهای غیر اخلاقی و حرف های رکیک می زد و حواشی بسیاری داشت. اطلاعات دقیق از خود نداده اما به نظر می رسد حدود ۳۵ سال سن داشته باشد و چند سالی می شود از کشور مهاجرت کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۱۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • دادا IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    13 1
    حالا واقعا درد مشترک همه ما ندا و تتلو و... هست ؟
  • نیلو IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    4 0
    این خانم اصالتا افغان هستند خودشون هم گفتن
  • کاربر IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    14 1
    بدبخت تر از اون شما هستید که به هر مزخرفی می‌پردازید .
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    1 0
    ندا یاسی کیه به چه درد من میخوره خاک بر سرش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید