برترین استیبل کوین بازار ارز های دیجیتال که قیمت آن نوسان ندارد، ارز تتر (Tether) است. این ارز در اوایل سال ۲۰۱۴ با اسم Realcoin آغاز به کار کرد و بعد از مدتی به تتر تغییر نام داد.

از کجا تتر ارزان بخریم؟ | خرید تتر به ارزان ترین قیمت!

در چند سال گذشته ارز های دیجیتال در ایران به محبوبیت بالایی دست یافته اند. در ایران برخی از افراد از رمز ارزها برای فرار از تورم، سرمایه گذاری و ترید این دارایی ها رو انتخاب میکنن و برخی دیگر برای دور زدن تحریم ها و به منظور تجارت جهانی از آن ها استفاده میکنند. فرقی ندارد که میخواهید به چه منظوری از ارز های دیجیتال استفاده کنید، چون در صورتی که دنبال یک ارز با ثبات و بی نوسان هستید، قطعا انتخاب شما تتر خواهد بود. در این مقاله با ارز دیجیتال Tether بیشتر آشنا میشویم و همچنین یک صرافی ارز دیجیتال را برای خرید تتر به ارزان ترین قیمت ممکن به شما معرفی کنیم.

تتر چیست؟

برترین استیبل کوین بازار ارز های دیجیتال که قیمت آن نوسان ندارد، ارز تتر (Tether) است. این ارز در اوایل سال ۲۰۱۴ با اسم Realcoin آغاز به کار کرد و بعد از مدتی به تتر تغییر نام داد. در حال حاضر تتر توانسته ویژگی های یک ارز بلاک چینی و ارزهای فیزیکی که ارزش آن ها همواره ثابت است را با هم ترکیب کند تا احساس نیاز به چنین ارزی را کاملا رفع شود. هم اکنون این ارز بیشتر به عنوان یک ابزار برای در امان ماندن از نوسانات شدید بازار، کاربرد دارد.

 دلیل ثابت بودن قیمت تتر این است که به وسیله­ی ارز های فیات (پول­های کاغذی مثل دلار) از آن پشتیبانی میشود. طبق ادعای شرکت سازنده تتر (iFinex)، به مقدار تمامی توکن های USDT، دلار کنار گذاشته­اند. به همین دلیل قیمت تتر به ازای هر واحد آن برابر با یک دلار است. در بین ارز های پایدار بیشترین کاربرد و محبوبیت متعلق به تتر میباشد. اولین بار توکن تتر روی بلاک چین Omni Layer ساخته شد، اما با افزایش کارمزد تراکنش ها تصمیم گرفته شد که آن را به بلاک چین دیگری منتقل کنند. در حال حاضر ارز تتر روی شبکه های اتریوم (Ethereum)، ترون (Tron)، ایاس (EOS) و الگوراند (Algorand) قابل دسترسی است.

از کجا تتر ارزان بخریم؟ | خرید تتر به ارزان ترین قیمت!

ویژگی های تتر

مهمترین ویژگی های ارز تتر عبارتند از:

۱. قیمت ثابت: همانطور که میدانید قیمت خرید تتر همواره ۱ دلار است. البته گاهی ممکن است که به خاطر فشار عرضه و تقاضا، قیمت آن نوسانات جزئی را تجربه کند که این نوسانات به اندازه ای کوچک هستند که میتوانیم از آن ها چشم پوشی کنیم.

۲. نقدشوندگی بالا: تتر در واقع همان دلار دیجیتالی است و به همین دلیل میتوان به سادگی آن را به پول نقد تبدیل کرد.

۳. پشتوانه دلاری: ارز Tether به وسیله ذخایر نقدی دلار فیزیکی پشتیبانی میشه. لازم به ذکر است که ناظران و کارشناسان کریپتوکارنسی به طور مسمتر به عملکرد شرکت سازنده این ارز و درستی ادعا های آن نظارت دارند.

۴. شفافیت مالی: اطلاعات مربوط به معاملات و همچنین نقل و انتقالات تتر، به طور لحظه­ای و آنلاین قابل مشاهده و پیگیری است.

۵. امنیت بالا: امنیت نقل و انتقالات ارز تتر به لطف استفاده از تکنولوژی بلاک چین محور آن تامین میشود. همچنین تمامی تراکنش هایی که روی یک شبکه بلاکچینی انجام میشود در سایت اسکن آن بلاک چین در دسترس است.

از کجا تتر ارزان بخریم؟ | خرید تتر به ارزان ترین قیمت!

چرا باید تتر بخریم؟

ویژگی های استثنائی ارز تتر باعث شده که این ارز کاربرد های خاص خودش را داشته باشد؛ البته ما در این مطلب فقط سه مورد از اصلی ترین آن­ها را ذکر میکنیم:

نقل و انتقالات مالی: با توجه به قیمت ثابت ارز دیجیتال تتر میتوان از آن به عنوان جایگزینی برای دلار استفاده کرد. البته استفاده از تتر مزایای بیشتری را نسبت به سیستم های مالی سنتی دارد؛ مثلا با استفاده از تتر تراکنش مالی شما سریعتر و ارزان تر انجام میشود.

حفظ ارزش سرمایه: یکی از ریسک هایی که سرمایه­گذاری در کریپتوکارنسی ها دارد، نوسانات شدید قیمت ارز های دیجیتال است. بهترین راه برای مصون ماندن سرمایه تان از چنین نوساناتی، تبدیل کردن دارایی های دیجیتالی به یک ارز باثبات است. به این ترتیب دارایی شما ارزش خود را حفظ میکند و در فرصتی مناسب میتوانید مجددا اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید.

خرید تتر در ایران

اگر شما هم قصد دارید کسب و کار و تجارت خود را بین المللی کنید و یا میخواهید به عنوان یک تریدر به طور تخصصی وارد بازار های جهانی رمز ارزها شوید، باید قبل از هرکاری پول خود را به دلار دیجیتالی تبدیل کنید. برای خرید تتر در ایران باید از صرافی ارز دیجیتال استفاده کنین، این صرافی ها محلی برای خرید و فروش ارز های دیجیتال هستند. متاسفانه با کلاهبرداری هایی که اخیرا در چندین صرافی داخلی صورت گرفته است، فضای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران به شدت نا امن شده و بیشتر فعالان این حوزه اعتماد خود را به صرافی های داخلی از دست داده­اند.

از طرفی هم در برخی صرافی ها قیمت تتر با کارمزد بسیار بالایی به فروش میرسد که عملا باید سود بالایی را برای جبران آن کسب کرد. البته پلتفرم هایی هم وجود دارند که، با تلاش صادقانه و کارمزد های پایین سعی در تشویق و ایجاد شرایطی امن برای سرمایه گذاری ایرانیان در این حوزه را دارند. اما پیدا کردن چنین صرافی­ای، با توجه به افزایش روزافزون صرافی های ارز دیجیتال مشابه پیدا کردن سوزنی در انبار کاه است. البته جای نگرانی نیست، چون قرار است در این مطلب یکی از باسابقه ترین صرافی های داخلی را به شما معرفی کنیم.

بهترین صرافی برای خرید تتر

با توجه به اینکه نمیتوان به هر صرافی آنلاینی اعتماد کرد، پیشنهاد میکنیم که از صرافی ایران بایننس برای خرید تتر ارزان استفاده کنید. با توجه به تحریم ها و محدودیت هایی که برای فعالیت در بازارهای جهانی به ارمغان آورده، عده ای از برنامه نویسان برتر کشور تصمیم به ساخت این صرافی، که در واقع نسخه­ی بومی شده­ی صرافی Binance است، گرفتند. طبق بررسی های ما این صرافی بیش از ۵ سال است که در این حوزه مشغول به خدمات رسانی به ایرانیان است. در این صرافی از تمامی شبکه هایی که تتر روی آن ساخته شده، پشتیبانی میکند.

از کجا تتر ارزان بخریم؟ | خرید تتر به ارزان ترین قیمت!

میزان کارمزد معاملات در این صرافی بسیار پایین است و به همین دلیل قیمت خرید تتر در این صرافی مناسب تر و منطقی تر از سایر رقبا است. برای فروش تتر نیز میتوانید بهترین قیمت ها را در این صرافی پیدا کنید. به محض اینکه مبلغ خریدتان را پرداخت کنید، این صرافی به طور کاملا اتوماتیک تتر را به ادرس کیف پول شما ارسال میکند. علاوه بر تتر در صرافی ایران بایننس امکان خرید بیش از ۶۰۰ ارز دیگر در این صرافی وجود دارد، که این تعداد در مقایسه با صرافی های دیگر بسیار بیشتر و متنوع تر است.

جمع بندی

حرف و حدیث های زیادی در مورد افول دلار وجود دارد، اما با این حال این ارز همچنان قدرتمندترین پول دنیاست و شما برای انجام هر گونه فعالیتی در بازار های جهانی، باید از این ارز استفاده کنید. برای ورود به دنیای کریپتوکارنسی ها به نسخه  دیجیتالی شده­ی دلار که تتر نام دارد، احتیاج دارید. برای خرید تتر ارزان قیمت میتوانید از صرافی ایران بایننس استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید