سردار رحیمی همچنین از جمع آور بیش از پنج هزار معتاد متجاهر طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: ۶۰ درصد آنان به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

دستگیری اعضای ۴ باند بزرگ مواد مخدر در تهران / ۲ تُن انواع موادمخدر کشف شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: با اجرای سیزدهمین مرحله از طرح ظفر در پایتخت، ماموران موفق به کشف و ضبط ۲ تُن انواع مواد مخدر شدند.

سردار حسین رحیمی روز یکشنبه در حاشیه اجرای طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به خبرنگاران توضیح داد: سیزدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ طی روزهای گذشته به مرحله اجرا درآمد و مبارزه جدی، قاطع و شبانه روزی با توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های ما در اجرای این طرح است.

وی ادامه داد: در این مرحله از طرح ظفر موفق به کشف ۲تُن و چهار کیلوگرم مواد مخدر شدیم و با دستگیری اعضا ۴ باند بزرگ مواد مخدر، ۸۰ قاچاقچی و کشف سه قبضه سلاح گرم و ۲۳۵ فشنگ ضربه مکمی به قاچاقچیان زدیم.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ، اعضای ۲ باند از چهار باندی که منهدم شد از اتباع بودند و مجرمان از هر کشوری باشند، پلیس با آن‌ها برخورد می‌کند.

وی افزود: بحث برخورد با خرده فروشان را نیز در دستور کار قرار دادیم و چهار هزار و۴۷۰ خرده فروش دستگیر و جمع آوری شده‌اند و ۶۳۳ عدد انواع آلات و ادوات مواد مخدر هم از این افراد کشف شد.

جمع آوری ۵ هزار معتاد متجاهر

سردار رحیمی همچنین از جمع آور بیش از پنج هزار معتاد متجاهر طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: ۶۰ درصد آنان به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: موضوع برخورد با افرادی که در فضای مجازی اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند نیز کماکان در دستور کار داریم و در این راستا ۵۲ تارنما بسته شد.

وی با اشاره به ترانزیت مواد مخدر به خارج از کشور هم گفت: با افرادی که اقدام به ترانزیت مواد مخدر کنند به شدت برخورد می‌کنیم و در این رابطه نیز ۲ خودرو کشف کردیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید