مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی گفت: بازنشستگان امروز نسبت به اسفند ۹۸، ۲.۵ برابر بیشتر حقوق می‌گیرند.

 حقوق بازنشستگان ۲.۵ برابر افزایش یافت

محمد سالاری با اشاره به فرآیند نسخه نویسی الکترونیکی گفت: گاهی برخی در این زمینه سنگ اندازی کردند، اما ما با تلاش پیش رفتیم. نسخه نویسی الکترونیک بزرگترین پروژه تحول دیجیتال کشور است و زحمت زیادی را برای همکاران ما ایجاد کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، محمد سالاری، مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در مراسم تودیع خود که ظهر امروز شنبه ۲۰ شهریور ماه برگزار شد، گفت: فرصت بی نظیری خداوند به من اعطا کرد تا در خدمت جامعه گرانقدری باشم، بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی در زمره افراد ارزشمندی هستند که فرصت خدمت به آن‌ها را داشتیم.

او افزود: سازمان تامین اجتماعی درآمد_هزینه‌ای است و دستش در جیب دولت نیست ما آنچه که در سازمان تامین اجتماعی هزینه میکنیم، باید از ۱۴ میلیون بیمه شده وصول کنیم و صاحب این سازمان بازنشستگان و بیمه شدگان هستند و ما اینجا امانتداریم. این شرایط خاص سازمان تامین اجتماعی است.

سالاری ادامه داد: اینکه هرکس در این سازمان اقدامی می‌کند عنایت خداست و باید برای تمام لحظه‌ها برنامه ریزی کرد و قدردان تمام لحظه‌ها باشیم تا بتوانیم به اقشاری که خدمت به آن‌ها ارزشمند است خدمت کنیم. از همراهی جامعه کارگری، بازنشستگان و کارفرمایان باید تشکر کنم چراکه تعامل خوبی در این دوره با سازمان تامین اجتماعی داشتند و هرآن چیزی که نیاز بود همفکری و پشتیبانی کردند.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: از دولت قبل، وزیر پیشین، مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات امنا و اعضای هیات مدیره تشکر میکنم، در این سازمان به هرآن چیزی که امکان داشت و برای آن برنامه ریزی کرده بودیم، رسیدیم و این نتایج با همکاری و همیاری تمام مدیران سازمان در سراسر کشور بود اگر بازنشستگان امروز نسبت به اسفند ۹۸، ۲.۵ برابر بیشتر حقوق می‌گیرند به دلیل همکاری همکاران ما بود.

او با اشاره به فرآیند نسخه نویسی الکترونیکی گفت: گاهی برخی در این زمینه سنگ اندازی کردند، اما ما با تلاش پیش رفتیم. نسخه نویسی الکترونیک بزرگترین پروژه تحول دیجیتال کشور است زحمت زیادی را برای همکاران ما ایجاد کرد، اما با این وجود اجرا کردیم. در طرح ۳۰۷۰، شعب تامین اجتماعی خلوت شد و در بحث وصول مطالبات سازمان از دولت، مقررات زدایی و تعارض منافع کارهای بزرگی انجام شد و از یکایک همکاران تشکر می‌کنم امیدوارم تمام کارها و برنامه‌های تحولی که مدیریت جدید برای رفاه مردم تعریف می‌کند را انجام دهند.

سالاری افزود: بنده به آقای عبدالملکی نیز گفتم، هرجا بودم سعی کردم دنده عقب نروم و رو به جلو حرکت کنم، از همکاران میخواهم که همکاری خوبی با مدیریت جدید داشته باشند چراکه سازمان تا این لحظه در فضایی آرام و بدون حاشیه فعالیت می‌کرد و مجلس نیز همواره به ما کمک کرد.

مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی درباره اقداماتی که در سازمان انجام می‌شود، گفت: فکر می‌کنم اگر سازمان به سمت بحث پزشک خانواده و نظام ارجاع حرکت کند، خوب است چراکه این راه نجات سازمان‌های بیمه‌ای است با اینکار هزینه‌های مردم را کاهش می‌دهیم تا درمان ارزان شود.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: به عنوان ایرانی که ۲۶ ماه در سازمان تامین اجتماعی بوده است از امروز به عنوان پژوهشگر در محل کار قبلی ساکن می‌شود و بدون هیچ توقعی آمادگی شبانه روزی دارم که مدیریت جدید مشورت دهم و از هرآنچه که به جامعه کارگری و بازنشستگان کمک می‌کند دریغ نمی‌کنم.

کد خبرنگار: ۱۳
۳۸دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 30
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • موسوی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 8
    با سلام خداوند حافظ وناصرشما باشد هم استانی توانمند با سواد وکاردان ..انشاءالله همواره در هرمسندی هستید موفق وسربلند باشید ومایه افتخار برای استان مظلوم بوشهر.
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      0 0
      واقعا چقدر هم بی حاشیه بودید
  • رضا IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    21 0
    ده برابر هم می‌شد به گرد تورم کنونی نمی‌رسید. !
    • جمال IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      2 0
      واقعا،انگار تخم ۲ زرده گذاشتن. با این تورم.پدر ما بازنشستگان در آمده!!
    • مرتضی US ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      1 0
      بیشعوری اینه که حقوق ۱۴۰۰ را با حقوق ۱۳۹۸ مقایسه کرد. بدنیست بدانید که بین بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق ۱،۲۰۰ هزار تومان هم هست و این به گفته این آقا بعد از ۲،۵ برابر شدنه.
  • رضا IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    1 0
    شما اگر مرد بودی طبق تورم وقانون اساسی حقوقها اضافه میکردی همتون مدیون تک تک بازنشسته ها هستید
  • علی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    1 0
    به نظرم ارزش پول ما خیلی کم شده چندین برابر ارزشش کم شده و این افزایش حقوق سودی ندارد برای مردم و به ضرر آنان هست
  • صبا IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 0
    چرا منت میگذارید اگر طبق تورم قرار بود اضافه شود شما ده برابر به بازنشسته بدهکارید
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    1 0
    تورم چند برابر شد؟
  • ناشناس IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    1 0
    با سلام با 30 سال کار ودریافتی 4200 چطوری می توانم راحت وشاد زندگی کنم با این تورم سرسام اور ایا حقوق یک فرد 30 سال بازنشسته کشوری ولشکری هم مانند من 4200 میگیرند یا بیشتر چه تفاوتی بین تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری وغیره می باشد من هم 30 سال حق بیمه پرداخت کردم چرا دریافتی ما بازنشستگان تامین اجتماعی از دیگر بازنشستگان کمتر است در ضمن مبلغ پرداختی برای 2 سال پایان کاررا کارفرما با مبلغ کم پرداخت کردحالا مبلغ دریافتی ما کم شده ایا ما تقصیر داریم .
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    1 0
    قیمتها هم نسبت به سال ۹۸ چند برابر شده اینهم بگو
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 1
    باسلام اقای سالاری شما نام نیکی درتاریخ بهبود وضع معشیت بازنشستگان تامین اجتماعی ازخود بجا گذاشتید وکاش هنوز هم بازنشستگان راتنها نگذارید چون مثل شما نیست اگرهم باشند به تعداد انگشتای یک دست هم نیست چون من قبل کارهای مفید شما ۳ سال یخچال وتلوزیون با یک همسر بیمار البته جانباز وایثارگرهم ن
  • علی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    خدا قوت رستم شست پایت در چشمت نرود مگر تو بداد مردم نادان و منگول برسی
  • احمد. صادقی راد IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    باسلام. ازآقای سالاری باید قدر دانی کرد. امروز خبر شبکه 1مژده می‌دهد که از20شهریور به ترتیب حقوق باز نشسته ها پرداخت می‌شود. این روش چند سال ادامه دارد. موردجدیدی نیست که مدیریت جدید اعلام می‌کند. اقدام انجام نشده همسان سازی حقوق ومزایای باز نشستگان تآمین اجتماعی. با لشکری وکشوری.. این گوی این میدان. عمل نه شعار. باتشکر. صادقی راد باز نشسته تامین اجتماعی.
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    دولت محترم گرانی را ده برابر می کنند
  • اصغری IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    من بعنوان یک بازنشسته نه بخاطر افزایش حقوق بلکه دلسوز و حرفه ای بودن در شغل ایشان بعد از مرحوم نوربخش بسیار تشکر میکنم و لیاقت ایشان فراتر از مدیر عاملی تامین اجتماعی هست و برایشان آرزوی سلامتی و موفقيت دارم
  • حمید رضا غدامرضایی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    با سلام این بازم دارد دورغ میگوید کجا حقوق ما دوبرابر ونیم شده نسبت به سال ۹۸ آقا دیگه رفتی لطفا دست بردار خدا به همراهت
  • جسن IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    امید است با درایت مدیر محنرم جدید پرستاران شرکتی و غیرو که این مدت صادقانه خدمت کردند رسمی وشرکتها کنار زده شوند بوی عدالت می اید
  • حبیب الله رحیمی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    شما خوابیدفکرکنم.۲.۵برابراضافه کردید.ولی۵۲.۵برابرجنس گران شد.قدرت خریدما بازنشتگان حداقل بگیر شدتقریباصفربه انچه شما اضاف کردید.مگر شما تو این کشور زندگی نمیکنید.یاخریدنمیکنید.
  • سید IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    پس قبول داری در حق بازنشستگان اجحاف شده. چرا این همه مدت حق بازنشستگان را پایمال کردید . مابه التفاوت چی شد؟ از خودت تشکر کن . خیلی راحت . تعارف نکن یه نوشابه خودتو مهمون کن!!
  • ابراهیم ۶لامی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    سلام وقتی عبارت مدیرعامل سابق ذکر میشه ، معنی اون یعنی ایشون دیگر سمتی در این رابطه نداشته و اصولا نیاز به گزارش عملکرد خودشون ندارند ، چرا که ایشان باندازه کافی فرصت ستایش از عملکرد خود را داشته اند ، اگر چنانچه نیاز به بیان نحوه و سنجش سطح کارائی و خدمات نامبرده باشد لزوما از منظر نقد و بیان نقاط ضعف باید که مورد بررسی قرارگیرد .
  • حسن برقی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    فوق العقاده ایثار گری بازنشستهای تامین اجتماعی چه می شود
  • علی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    خوب دلار ده برابر شده تو همین فاصله زمانی یعنی بازم هفت ونیم برابر سرشان کلاه رفته و یا بقول اقتصاد دانان قدرت خریدشون کم شده
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    حقوق نجومی بگیران و مدیران چند برابر شده است؟ بمیرم براشون حتما کم شده
  • هرمس IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    خداوکیلی ۳ میلیونم حقوقه ... اصلا روش میشه حرف بزنه... خودت با ۳ یا ۴ میلیون میتونی زندگی کنی!!!! بقرآن بابام ۳ میلیون و ۳۰۰ میدنش!!!!!!!!
  • بازنشسته تتمین اجتماعی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    اقای سالاری شمادرست می فرمایین خداوندفرصتی به شما عطا کرد که به واسطه ان تعدادزیادی که حکم پدرومادر شماراداشتند.به کف خیابان کشیدید.واخرهم نتیجه مطلوب نسیبمان نشدخسته نباشی دلاور
  • سالار IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    بری برنگردی کجا حقوقو ۲ونیم برابر کردی فقط آنهای که خودت از صندلیت ترسیدی اضافه کردی حرف حق باید گفت خدای هست
  • نا شناس IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    فقط برو فقط بر ودیگه وراجی نکن، شکر اون موقع کیلویی 1500تومن بوده الان 18000تومنه میفهمی بد بخت.
  • دادا IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    اقای مدیر محترم تامین اجتماعی چه افزایش حقوقی از روزی که افزایش حقوق دادین قیمت اجناس شده پنج برابر پس افزایشی در کار نبوده بدبختر هم شدیم لطف کردین
  • محمد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    به نظر میاد بعضی از مسئولین اصلا توی این کشورزندگی نمی کنند جناب تورم از اسفند۹۸ رو حساب کردی اینا اگه رو شون میشد حقوقهارو نسبت به قبل از انقلاب مقایسه میکردند جناب دیباچه شما هم از تعداد نظرات در صف انتظار معلومه گزینشی عمل میکنی جیگر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید