در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه به آتش کشیدن خودوری پراید توسط مرد موتوسوار خواهید بود.

آتش زدن عجیب پراید توسط مرد موتورسوار در روز روشن / فیلم

به گزارش سلام نو، فیلمی چند دقیقه ای از به آتش کشیدن خودوری پراید در فضای مجازی نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. در جریان این فیلم مرد جوانی که یک ظرف بنزین در دست دارد به یک خودروی پراید که پارک شده است نزدیک می شود. مرد آتش زن، در مقابل چشمان مردم پس ا ز اینکه بنزین را روی خودروی پراید خالی کرد آن را شعله ور کرد.

مرد پس از به آتش کشیدن خودرو بلافاصله سوار موتورسیکلت شد و فرار کرد. در چشم برهم زدنی شعله های آتش خودروی پراید را فرا گرفت. مرد دیگری که شاهد این ماجرا بود خیلی سریع سوار خودوری خودش شد و محل را ترک کرد.

هنوز جزئیات بیشتری از حادثه که کجا و به چه علتی حادثه رخ داده است منتشر نشده اما چندی پیش خبر به آتش کشیده شدن خودروهای مردم که پارک بودند به آتش کشیده شدند.با انتشا رخبر این حادثه عامل آتش‌ سرهنگ محمد جلینی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر آتش زدن خودروهای پارک شده شهروندان در شهرک بروجردی واقع در بزرگراه بعثت، پرونده‌ای در این باره تشکیل و موضوع تحت بررسی تیم عملیات کلانتری ۱۵۸ کیانشهر قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع و استفاده از دوربین‌های مداربسته مشخص شد که فردی اقدام به آتش زدن خودروهای ساکنان این شهرک کرده و از محل متواری شده است.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه این اقدام متهم در چندین بار تکرار شده و در روزهای مختلفی اقدام به آتش زدن خودروها کرده است، تصریح کرد: با شناسایی متهم، وی دستگیر و در تحقیقات انجام‌شده روی این پرونده مشخص شد که یکی از بستگان متهم، ساکن شهرک مذکور بوده و وی به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی اقدام به تلافی از اقوام خود کرده تا به نوعی این افراد را دچار مشکل کند.

سرهنگ جلینی با بیان اینکه متهم ۶ شاکی دارد، افزود: با توجه به رفتارهایی که متهم از خود نشان داده، با نظر مقام قضایی تحت معاینه قرار گرفت و پزشکان اعلام کردند که وی دچار اختلالات روانی است و باید تحت مداوا قرار بگیرد، از این رو متهم در بیمارستان روانپزشکی تحت نظر و بستری است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید