اگر افراد از مزایای ارتودنسی دندان مطلع باشند، به هیچ وجه انجام آن را به تعویق نمی‌اندازند! بله... ارتودنسی دندان شاخه‌ای از دندانپزشکی است که برای حل مشکلات فک و دندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین سرویس ارتودنسی دندان را در کلینیک دندانپزشکی دکتر سریتا تجربه کنید

برای برخی از افراد که به دلیل کوچک بودن فک دندان‌های ایشان به صورت نامنظم رشد کرده و ظاهر بدی پیدا کرده است، ارتودنسی دندان تجویز می‌شود. ارتودنسی به عنوان یک روش درمانی تضمینی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما دارای مراحل و پیچیدگی‌های خاصی است که تنها دندانپزشک متخصص از عهده آن بر خواهد آمد.

متأسفانه از آنجا که هزینه‌های ناشی از ارتودنسی دندان نسبتاً بالا می‌باشد، برخی از بیماران از انجام این نوع درمان سر باز می‌زنند. این در حالی است که عدم رسیدگی به دندان‌ها و انجام ندادن ارتودنسی ضررهای بسیاری را به بیمار خواهد رساند، بنابراین لازم است بهترین کلینیک دندانپزشکی برای انجام ارتودنسی معرفی شود تا در صورت نیاز به آن مکان مراجعه کنید.

مزایای ارتودنسی دندان را بدانید!

بدون شک هیچ روش درمانی بدون منفعت مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و ارتودنسی دندان هم بدون فائده نخواهد بود. این نوع درمان که با تشخیص و تجویز پزشک مورد استفاده قرار می‌گیرد، مزایای بسیاری دارد که از جمله‌ی ان‌ها عبارت هستند از:

  1. جلوگیری از آسیب رسیدن به دندان‌ها و پوسیده شدن آن‌ها
  2. مرتب سازی دندان به صورت اصولی و دقیق
  3. راحت‌تر بودن رسیدگی به بهداشت دهان و دندان
  4. زیبایی بخشی به دندان و داشتن طرح لبخند زیبا

امروزه بیشتر افراد به چهارمین مورد از مزایای ارتودنسی دندان توجه ویژه می‌شود و افرادی به زیبایی لبخند و چهره خود علاقمند هستند از ارتودنسی غافل نخواهند شد. اگر چه این روش درمانی دارای پیچیدگی‌ها و سختی دوره‌ای خاصی است، اما پس از تکمیل درمان مشکلات قبلی بازگشت پذیر نخواهند بود. البته رسیدن به نتیجه مطلوب منوط به همکاری بیمار و پزشک به صورت همزمان است، بنابراین می‌بایست بیمار خود را با شرایط جدید برای تکمیل دوره درمانی وقف دهد.

ارتودنسی دندان چگونه انجام می‌شود؟

ارتودنسی روش‌های مختلفی دارد که دندانپزشک متخصص بسته به وضعیت فک و لثه بیمار آن را تجویز می‌کند. همچنین این روش درمانی طی مراحل مختلفی انجام و چکاپ می‌شود تا از درست بودن و ردیف بودن دندان‌ها اطمینان خاصل شود. دندانپزشک برای انجام ارتودنسی از لوازم مختلفی استفاده می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به هدگیر، بایت پلیت، هربست، براکت، الاینر شفاف، نگهدارنده ارتودنسی، جداکننده و... اشاره کرد. بنابراین بدیهی است که انجام ارتودنسی دندان زمان زیادی را صرف کند، پس بیمار می‌بایست برای درمان دقیق خود صبر و حوصله به خرج دهد تا به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کند.

بهترین سرویس ارتودنسی دندان را در کلینیک دندانپزشکی دکتر سریتا تجربه کنید

چرا در کلینیک های دندانپزشکی هزینه ارتودنسی گران است؟

یکی از دلایلی که مانع از انجام ارتودنسی افراد می‌شود، هزینه‌های بالای این روش درمانی است که متأسفانه به هیچ طریقی نمی‌توان آن را نادیده گرفت. همان طور که گفته شد برای انجام ارتودنسی دندان از لوازم متعددی استفاده می‌شود و دندانپزشک وقت زیادی را صرف درمان بیماران خواهد کرد، بنابراین طبیعی است که قیمت ارتودنسی بالا باشد. البته پرداخت هر مبلغی در قبال به دست آوردن سلامت دهان و دندان و طرح لبخندی زیبا و جذاب ارزشمند خواهد بود. لازم به ذکر است که به علتی گران بودن این نوع درمان‌ها برخی از معدود کلینیک‌های دندانپزشکی حاضر به دریافت این مبالغ به صورت قسطی هم خواهند شد. پس بدون نگرانی بابت هزینه‌ها به دنبال کلینیک دندانپزشکی بگردید که متخصصین ماهر و با دانش بالا در اختیار داشته باشد.

مراقبت های ارتودنسی را جدی بگیرید!

پس از انجام ارتودنسی دندان نزد متخصص‌ترین دندانپزشکان کشور می‌بایست نکات مراقبتی از دندان را از متخصص خود دریافت کنید. به عبارت دیگر مراقبت از دندان‌ها پس از انجام ارتودنسی بسیار مهم‌تر خواهد بود، چرا که قطعاتی اضافه برای تنظیم دندان‌ها روی دندان و فک سوار شده است. برخی از مهم‌ترین مراقبت های ارتودنسی به شرح زیر می‌باشند:

  • مسواک زدن بعد از تناول هر وعده غذایی
  • تمیز کردن دندان‌ها با نخ دندان به آهستگی
  • مراجعه منظم به دندانپزشک برای چکاپ وضعیت ارتودنسی

البته لازم است برای تسلط یافتن بر روش مسواک زدن دندان‌های ارتودنسی شده فیلم آموزشی را به خوبی مشاهده کنید تا برای مراقبت از دندان‌های خود به صورت اصولی عمل کنید. مراقبت‌های بعد از انجام ارتودنسی در نتیجه نهایی کار بسیار بسیار تأثیرگذار و حائز اهمیت است، بنابراین می‌بایست به این مطلب و توصیه‌های پزشک خود توجه ویژه داشته باشید.

سریتا، بهترین کلینیک دندانپزشکی برای انجام ارتودنسی دندان

کلینیک دکتر سریتا که در تهران واقع شده یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی دهان و دندان است که می‌تواند در بهترین شرایط به مراجعه کنندگان خدمات رسانی کند. دکتر سریتا به عنوان یکی از متخصصین حاذق با بورد تخصصی در کلینیک خود خدماتی از قبیل ارتودنسی دندان، عصب کشی و روت کانال، ایمپلنت، لمینت و... را ارائه می‌کند تا بیماران بدون هیچ نگرانی برای رفع تمامی مشکلات دهان و دندان خود اقدام نمایند. استفاده از خدمات کلینیک دکتر سریتا مزایای بی‌شماری دارد که بعضی از آن‌ها عبارت هستند از:

  • تجهیز کلینیک به بهترین دستگاه‌های مخصوص دندانپزشکی
  • کیفیت بالای خدمات رسانی به مراجعه کنندگان
  • کادری مجرب و دلسوز
  • محیطی آرام و به دور از استرس

بنابراین با مراجعه به کلینیک تخصصی دکتر سریتا می‌توانید بدون هر گونه نگرانی کار درمان خود را آغاز کنید. ارتودنسی دندان در این مرکز با استفاده از بهترین روش و باکیفیت‌ترین مواد ارائه می‌شود تا بیمار به طور کلی از شر دندان‌های نامنظم خود رهایی یابد.

بهترین سرویس ارتودنسی دندان را در کلینیک دندانپزشکی دکتر سریتا تجربه کنید

وبسایت تخصصی دکتر سریتا همیشه در دسترس شماست!

کلینیک تخصصی دکتر سریتا دارای یک وبسایت پیشرفته و اپلیکیشن است که امکان دسترسی و رزو نوبت به صورت آنلاین را نیز فراهم کرده تا بتوانید بدون مراجعه‌ی حضوری برای نوبت گرفتن اقدام کنند. شما می‌توانید از طریق وبسایت دکتر سریتا عکس‌های پزشکی خود را ارسال کنید و به صورت مجازی مشاوره رایگان دریافت کنید. پس با ورود به وبسایت با مشاوران و کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید تا با بهترین شرایط ممکن به درمان خود بپردازید. خدمات این مجموعه در مقرون به صرفه‌ترین قیمت ممکن ارائه می‌شود تا افراد با توان مالی پایین هم بتوانند برای درمان خود اقدام کنند. پس بدون معطلی برای ارتودنسی دندان خود در کلینیک دکتر سریتا اقدام کنید...

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی https://drserita.com مراجعه نمایید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید