قیمت خودرو برای آخرین بار در اردیبهشت ماه و به میزان ۸ درصد افزایش یافت که هم‌اکنون از این جریان ۶ ماه می‌گذرد.

قیمت کارخانه‌ای خودرو بعد از شهریورماه گران می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از گجت نیوز، رضا شیوا، رئیس شورای رقابت گفت از آخرین افزایش قیمت ماشین های داخلی ۶ ماه می‌گذرد و احتمال تغییر قیمت خودرو بعد از شهریورماه وجود دارد.

رضا شیوا، رئیس شورای رقابت در واکنش به این سوال که آیا قیمت خودرو بعد از سپری شدن ۶ ماه از آخرین افزایش، مجددا بالاتر خواهد رفت یا خیر عنوان کرد قیمت خودرو برای آخرین بار در اردیبهشت ماه و به میزان ۸ درصد افزایش یافت که هم‌اکنون از این جریان ۶ ماه می‌گذرد. این در صورتی است که تا آخرین روز ماه جاری یعنی شهریورماه شاهد هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهیم بود.

تصمیم‌گیری درباره تغییر قیمت خودرو پس از شهریور

وی ادامه داد بانک مرکزی در انتهای شهریورماه ۱۴۰۰ نامه‌ای را با عنوان درخواست تورم بخشی از سوی شورای رقابت دریافت خواهد کرد. هم‌اکنون تاریخ دقیق افزایش قیمت اتومبیل مشخص نشده است و اطلاعات مرتبط با تورم بخشی تا انتهای شهریور به وسیله بانک مرکزی گردآوری خواهد شد و سپس در اختیار شورا قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این کار به زمانی برابر با ۲ تا ۳ هفته احتیاج دارد و زمان اعلام تغییر قیمت پس از ماه جاری اعلام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حکیمه IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 0
    دولت جدید باید نگذارد قیمت کارخانه ای خودرو بالا بره. مگر دولت مردمی شکل نگرفته پس باید مردم رو در نظر بگیرند. این خودروسازان چند ساله مردم رو بیچاره کرده اند و دایم محصولات خود رو گرون کرده اند دولت سیزدهم و وزیر صنعت باید مانع افزایش قیمت کارخانه ای باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید