انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: روز گذشته ۶۸۴ فوتی در کشور داشتیم که ۱۴۵ نفر آنها مربوط به استان تهران بودند.

خبر امیدوارکننده درباره وضعیت کرونا در تهران / آمار فوتی‌ها به‌زودی کم می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، استاندار تهران از کاهش تعداد مراجعان سرپایی در استان تهران طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: این وضعیت امیدوارکننده است که در چند روز آینده کاهش بیماران بستری و فوتی را شاهد باشیم.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پایان جلسه گرامیداشت هفته دولت در رابطه با اقدامات انجام شده برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و حمایت از شهروندان گفت: در حال حاضر مراجعان سرپایی در استان چند روزی است که کاهش داشته است. این وضعیت امیدوارکننده است که در چند روز آینده کاهش بیماران بستری و فوتی را شاهد خواهیم بود. 

او ادامه داد: روز گذشته ۶۸۴ فوتی در کشور داشتیم که ۱۴۵ نفر آنها مربوط به استان تهران بودند. در حال حاضر هیچ نگرانی برای بستری و پذیرش بیماران وجود ندارد و دو شهرستان بهارستان و اسلامشهر جمعیت بالایی دارند که در شهرستان بهارستان با کمک جمعیت هلال احمر یک بیمارستان صحرایی ۴۰ تخته راه‌اندازی کردیم و در اسلامشهر نیز مرکز مدیریت بحران سوله‌ای را افتتاح کرده‌ایم که ۴۰ تخت را دارد.

استاندار تهران تاکید کرد: سامانه ۶۰۷۰ هم راه‌اندازی شده که هیچ یک از شهروندان نگرانی نداشته باشند. درمانگاه‌های سرپایی هم دو برابر شده‌اند تا بیمار داروهای خود را دریافت کند و بستری و ایزولاسیون را در منزل انجام دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید