عملکرد یک محصول و کیفیت آن ارتباط مستقیمی با برند آن دارد. دستگاه تصفیه آب هم یکی از وسایلی است که این روز ها در اکثر منازل دیده می شود و جو ضروری ترین دستگاه ها می باشد. از آن جایی که آلاینده های موجود در آب بسیار خطرناک هستند و برای از بین بردن آن حتما باید از آب تصفیه کن خانگی استفاده کرد، کیفیت و برند این دستگاه بسیار اهمیت دارد.

مرکز خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین

برای خرید این دستگاه بهتر است از قبل آشنایی با برند ها ی معتبر دستگاه تصفیه آب و انواع آن ها داشته باشید تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. به همین علت ما در این جا به شما کمک خواهیم کرد تا اطلاعات مفیدی از این دستگاه ها به دست آورید و هم چنین بهترین نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به صورت اینترنتی هم دستگاه مورد نظرتان را به راحتی تهیه نمایید.

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی

دستگاه تصفیه آب ساخت تایوان پر فروش ترین و بهترین برند های موجود در دنیا هستند که نه تنها از نظر عملکرد بلکه به خاطر قیمت مناسبی هم که دارد طرفداران زیادی دارد و یک گزینه ی بسیار عالی برای هر خانه می باشد.. تایوان سابقه ی بیش از نیم قرن تجربه در تولید دستگاه های تصفیه آب دارد و دستگاه هایش با برند های آمریکایی برابری می کند. و حتی از نظر قیمتی بسیار مناسب تر از آن ها می باشند. ارزان بودن آب تصفیه کن تایوانی دلیل بر بی کیفیتی و ضعف آن ها نیست. ارزان بودن نیروی کار در تایوان و همچنین وجود نمایندگی های زیاد که این برند ها در ایران دارند باعث شده تا جزو دستگاه های اقتصادی باشند. سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی می باشند.

این دستگاه ها از جدید ترین و بهترین روش تصفیه یعنی اسمز معکوس بهره می گیرند و در مدل های زیر سینکی تولید می شوند. قطعات اصل تایوان با متریال مرغوب ، فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی، مخزن آنتی باکتریال، پمپ قوی و بدون صدا و لرزش و دارا بودن استاندارد ها و تاییدیه ها ی جهانی از ویژگی های این تصفیه آب ها می باشد. انواع دستگاه های تصفیه آب را که برند های تایوانی تولید و عرضه کرده اند دارای سیستم ها ی تصفیه متفاوتی می باشد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی

تصفیه آب اسمز معکوس
اسمز معکوس بهترین روشی است که می توان با آن هر نوع مواد آلوده ی آب را تا ریز ترین اندازه از بین برد. این فرایند در دستگاه تصفیه آب از طریق فیلتر ممبران و پمپ انجام می شود. ممبران که دارای منافذ بسیار ریز تا 0001/0 میکرون می باشد و هر نوع مواد سمی و شیمیایی، کلر و رسوبات و املاح آب را به خود جذب می کند. تصفیه آب اسمز معکوس دارای 5 فیلتر اصلی به نام های پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران و پست کربن می باشد. در تصفیه آب اسمز معکوس بو و مزه ی آب نیز بهبود می یابد و آب را هم شیرین می کند. علاوه بر این 5 فیلتر در اغلب دستگاه های اسمز معکوس یک فیلتر مینرال در انتهای دستگاه نیز قرار می گیرد تا مواد و املاح معدنی مفید آب که در فیلتر ممبران از بین رفته اند به آب برگردد. این دستگاه 6 مرحله ای برای تصفیه آب اکثر مناطق بسیار مناسب و کامل می باشد.

تصفیه آب قلیایی
یکی دیگر از انوع دستگاه تصفیه آب که بسیار هم طرفدار دارد تصفیه آب قلیایی می باشد. در تصفیه آب اسمز معکوس به دلیل حذف کامل املاح سختی آب تا حد بسیار زیادی پایین می آید و خاصیت معدنی آب از بین می رود. یک فیلتر به نام آلکالاین یا قلیایی به دستگاه اضافه می شود تا  بتواند با افزودن مواد معدنی آب میزان PH آن را کنترل و تنظیم کند. به این کار یونیزه شدن آب می گویند. آب یونیزه آنتی اکسیدان های فراوانی دارد که برای جلوگیری از رشد و تکثیر سلول های سرطانی بسیار موثر است. آب قلیایی برای کاهش وزن و چربی بدن هم بسیار مفید می باشد و با کاهش میزان اسید بدن می تواند از بروز مشکلات گوارشی جلوگیری کند.

تصفیه آب فرا بنفش
در برخی مناطق به خصوص ویلا ها و ساختمان هایی که منبع آب آن ها چاه است، آب آلودگی های زیادی دارد. این آلودگی ها از نوع میکروبی می باشند که بسیار خطرناک و بیماری زا هستند. فیلتر فرا بنفش در دستگاه اسمز معکوس که دارای یک لامپ جیوه می باشد با تابیدن اشعه های ماورا بنفش بر آب ساختار میکرو ارگانیسم های آب را تغییر می دهد و مانع از رشد آن ها می شود. در نهایت آب ضد عفونی خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

تهیه یک دستگاه تصفیه آب اورجینال یکی از دغدغه های خریداران این دستگاه ها می باشد. از کجا می توانیم بفهمیم دستگاهی که می خریم اصل است؟
 فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی راد گستر نوین اصلی ترین وارد کننده ی دستگاه های تصفیه آب تایوانی با برند های سافت واتر و سی سی کا و آکوا پرو می باشد. تمامی این دستگاه ها دارای ضمانت یک ساله شرکت می باشند و به همین دلیل خیالتان از اصل و اورجینال بودن دستگاه ها آسوده خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

"شرکت تصفیه آب راد گستر نوین وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک های تصفیه آب های خانگی و اداری تایوانی آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO و سی سی کا CCK دستگاه تصفیه هوا در ایران، با توجه به نیاز منطقه ای و نوع آلودگی های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می باشند. این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین کارخانه ها و بهترین آب تصفیه کن خانگی و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در ایران می باشند. دستگاه های وارداتی این شرکت از دو نوع سیستم پیشرفته اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون استفاده می کنند."

این مجموعه به راحت یخرید آنلاین دسگاه ها یتصفیه آب را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است تا بتوانید با صرفه جویی در وقت و هزینه ی خود بهترین دستگاه را در منزلتان داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به سایت راد گستر نوین لیستی از بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی همراه با جزییات و قیمت مشاهده کنید که مناسب ترین  قیمت دستگاه تصفیه آب را به شما ارائه می دهد. گارانتی یک ساله طلایی شرکت که ضمانت کننده ی کیفیت دستگاه است، خدمات پس از فروش از جمله تعویض فیلتر ها، پشتیبانی و ارسال و نصب رایگان دستگاه نیز برای خریداران گرامی فراهم است. کارشناسان و تیم مجرب و متخصص این مجموعه آماده ی ارائه مشاوره رایگان در تمام ساعات روز برای انتخاب مناسب ترین و بهترین دستگاه آب تصفیه کن به شما مشتریان عزیز می باشند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید