۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 55280248

امروزه افراد تمایل زیادی به ساخت و خلق محصولات چوبی دارند که باید شناخت کافی از نوع کار داشته باشند. افراد با شناخت کار می‌توانند تجهیزات مناسب را برای فعالیت خود تهیه کرده تا بتوانند محصولات با کیفیتی تولید کنند. در زمان‌های گذشته برای ساخت محصولات چوبی بیشتر به صورت دستی توسط نجاران انجام می‌شد که همین مورد کار را سخت، پر خطر و زمان بر می‌کرد. اما امروزه ماشین آلات مختلفی در این صنعت به بازار آمده که می‌تواند مشکلات نجاران را در ساخت سازه‌های چوبی برطرف کنند و با سرعت و دقت بالایی به آن بپردازند.

هر صنعتی برای تولید محصولات خود به ماشین آلات، ابزار آلات و تجهیزات متناسب با کار خود نیاز دارند. از جمله صنایع فعال در حوزه تولید انواع محصولات متنوع، صنعت چوب است زیرا چوب کارایی بسیاری در دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار، کارهای عمرانی مانند پل سازی، ساخت آلاچیق در فضای باز، وسایل کاربردی مانند کمد، میز و صندلی، کابینت سازی، مبلمان سازی و موارد مشابه دیگر دارد. برای ساخت هر کدام از این محصولات به ماشین آلات و ابزار آلات مرتبط نیاز است تا بتوان کار را در سریع‌ترین زمان و با کمترین خطا انجام داد. استفاده از ماشین آلات می‌تواند دخالت افراد را در مراحل مختلف ساخت و تولید یک سازه چوبی را کاهش دهد و دقت و سرعت بالایی را به همراه داشته باشد؛ تا حدی که در کمترین زمان بتوان تعداد زیادی محصول تولید کرد. البته انتخاب و خرید ماشین آلات مرغوب و با کیفیت برای رسیدن به این اهداف اهمیت دارد و باید آنها را از کارخانجاتی تهیه کرد که از کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه برخوردار باشد. به همین دلیل است که این کارخانجات می‌توانند ماشین آلاتی مرغوب و با کیفیت را به بازار عرضه کنند. در ادامه به معرفی انواع ماشین آلات مورد نیاز و اولیه در صنعت چوب و کارگاه‌های نجاری می‌پردازیم و تولید کننده مطرحی را در این زمینه معرفی می‌کنیم.

انواع ماشین آلات و تجهیزات کارگاه نجاری

امروزه افراد تمایل زیادی به ساخت و خلق محصولات چوبی دارند که باید شناخت کافی از نوع کار داشته باشند. افراد با شناخت کار می‌توانند تجهیزات مناسب را برای فعالیت خود تهیه کرده تا بتوانند محصولات با کیفیتی تولید کنند. در زمان‌های گذشته برای ساخت محصولات چوبی بیشتر به صورت دستی توسط نجاران انجام می‌شد که همین مورد کار را سخت، پر خطر و زمان بر می‌کرد. اما امروزه ماشین آلات مختلفی در این صنعت به بازار آمده که می‌تواند مشکلات نجاران را در ساخت سازه‌های چوبی برطرف کنند و با سرعت و دقت بالایی به آن بپردازند. البته انتخاب کارخانجاتی که به تولید ماشین‌ آلات مختلف چوب می‌پردازند، بسیار مهم است. زیرا نوع ساخت این ماشین آلات به قدری مهم است که باید فقط توسط کارشناسان خبره و با تجربه انجام گیرد. در این صورت آنها می‌توانند مشکلات و مسائل قبلی که برای نجاران حین کار به وجود می‌آمد را در نظر گرفته و در ساخت محصولات جدید خود آنها را لحاظ کنند و به رفع مشکلات قبل بپردازند. کارخانه سعید از جمله کارخانجات فعال در زمینه ساخت انواع ماشین آلات صنعت چوب است. ماشین آلات سعید کاربرد بسیاری در کارگاه‌های نجاری خواهند داشت و توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کند زیرا قابلیت‌های بسیاری دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

کارخانه سعید

همانطور که قبل‌تر بیان شد، ماشین آلات صنعتی باعث افزایش کارایی و سرعت در تولید محصولات مختلف خواهد شد. در صنعت چوب استفاده از ماشین آلات می‌تواند کارایی و دقت کار را در ساخت و تولید انواع وسایل و محصولات چوبی افزایش دهد. به همین دلیل شرکت سعید به عنوان یکی از تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی در ایران فعالیت دارد که تا به حال توانسته است محصولات با کیفیت و کاربردی بسیاری را برای کارگاه‌های صنعتی تولید کند. تنوع این ماشین آلات به قدری است که افراد بر اساس نیاز خود می‌توانند هر کدام از آنها را انتخاب کنند و با خیال راحت به تولید انبوهی از محصولات چوبی بپردازند. شرکت سعید با در نظر گرفتن موانع و مشکلاتی که نجاران حین کار با دستگاه‌های مختلف با آن مواجه می‌شوند، توانسته دستگاه‌های با کیفیتی تولید کند که پاسخگوی نیازهای افراد حین کار باشد. از جمله ماشین آلات کارخانه سعید می‌توان به انواع دورکن، گازورزن، فرز میزی، فرز کرنر زن و دستگاه کپی تراش اشاره کرد. ماشین‌های دورکن از مهمترین محصولاتی است که شرکت سعید انواع مختلفی از آن را با قابلیت‌های مختلف ساخته است.

کارخانه سعید

ماشین دورکن سعید

امروزه کارگاه‌های نجاری کوچک و بزرگی به فعالیت تولید محصولات چوبی مشغول هستند. کارگاه‌های صنعتی مانند نجاری برای انجام کار و ساخت وسایل و سازه‌های چوبی به ماشین آلات مختلفی نیاز دارند تا بتوان کار برش و فرم دهی چوب را با آن انجام داد. یکی از ماشین آلات کاربردی در کارگاه‌های چوب و نجاری دورکن است. ماشین دورکن در ابعاد و مدل‌های متفاوت برای برش ورق‌های ام دی اف با اندازه‌های مشخص مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. اما انتخاب نوع دستگاه و برند برای افراد بسیار مهم است، ضمن اینکه کیفیت بالایی داشته باشد. انتخاب برندهای ایرانی و ملی شاید به نظر بعضی افراد مرغوب نباشد، اما حتما شناخت کافی از ماشین آلات ایرانی ندارند. دورکن‌های سعید یکی از انواع ماشین آلات ایرانی است که کیفیت بالایی داشته و در انواع گوناگونی با توجه به طول ریل و کارایی تولید شده‌اند. دورکن سعید برای برش انواع پانل‌های چوب، ورق‌های MDF و نئوپان گزینه مناسبی خواهد بود. در ساخت این دستگاه افزایش دقت در گونیا مد نظر شرکت سازنده است و با ایجاد تغییرات اساسی در ساختار اصلی این ماشین خطای آن را تا حد زیادی کاهش داده است. در ساخت دورکن این دستگاه از موتور چینی با قدرت بالا استفاده کرده است که می‌تواند تامین کننده برق 3 فاز و تک فاز کارگاه‌های نجاری باشد. از طرفی بدنه‌ دورکن از آهن و چدن ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و آسیب خواهد داشت. برای این دستگاه باید از تیغ اره‌های مناسب آن استفاده کرد تا برش ورق‌های چوبی و ام دی اف را با دقت بالا انجام گیرد. نجاران هنگام خرید تیغ‌ اره‌های دورکن باید به قسمت‌ها مختلف آن توجه کنند تا بتوانند تیغ اره مناسب و با کیفیتی برای دستگاه دورکن خود تهیه کنند.

تیغ اره دیسکی

تیغ اره دیسکی

تیغ اره دیسکی برای برش طولی و عرضی صفحات چوب، الوارها، اتصال تیرها و ستون‌ها و غیره استفاده می‌شود. همچنین برش چوب با ضخامت‌های زیاد از طریق این تیغ اره امکان‌پذیر است. این نوع تیغ اره مانند تیغ‌های دیگر دارای دندانه‌های کم و زیاد می‌باشد. از تیغ اره دیسکی با دندانه کم برای برش صحات ام دی اف و از تیغ اره دیسکی با دندانه بیشتر برای برش دیگر مصنوعات چوبی بجز ام دی اف استفاده می‌شود. این در حالیست که تیغ با دندانه کم باعث سرعت بخشیدن در  انجام برش که کمی خشن انجام می‌گیرد، خواهد شد. اما تیغ با دندانه بیشتر می‌تواند برشی تمیز و نرم روی چوب ایجاد کند.

قیمت انواع ماشین آلات و تجهیزات نجاری شرکت سعید

همان‌طور که در این مقاله گفته شده انواع متنوعی از ماشین آلات و تجهیزات نجاری شرکت سعید وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع و امکاناتی که دارند از قیمت متفاوتی برخوردار می‌باشند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چوبینر انواع متنوعی از ماشین آلات و تجهیزات نجاری را مشاهده نمایید. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت خرید می توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

09021235626 – 02166563048 – 02634647972

Choobiner.ir

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید