انتشار عکسی از دو بازیگر سرشناس لیلا بلوکات و سیاوش خیرابی در فضای مجازی به سوژه کاربران فضای مجازی و رسانه ها بدل شده است.

آیا ماجرای ازدواج لیلا بلوکات و سیاوش خیرابی صحت دارد؟ / عکس

به گزارش سلام نو، از چند روز پیش تصویری از لیلا بلوکات و سیاوش خیرابی در رسانه ها منتشر شده است و با عنوان ازدواج بی سر و صدا این هنرمند تلویزیون و سینما در حال انتشار است، اما این خبر از اساس کذب است و هیچ رابطه‌ای بین این دو بازیگر سینما وجود ندارد.

لیلا بلوکات ستاره سینما و تلویزیون ایران است.لیلا بلوکات چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شد.لیلا بلوکات با حال وخیم از مردم خواسته بود برایش دعا کنند.لیلا بلوکات خواهری بسیار شبیه به خودش دارد و لیلا بلوکات هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۳ یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است، او دو خواهر و یک برادر دارد.

لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۷ با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسماً وارد حرفه ی بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از حضور موفق در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر آخناتون بیش تر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویتم برای تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که متاسفانه ظرفیتها پر شده بود. در نتیجه من را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا آنجا ادامه تحصیل دهم. در آن مدرسه هم فقط رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و مجبور شدم برای ورود به رشته هنری ثبت نام کنم. نهایتاً به دانشگاه راه پیدا کردم و در کنارش کلاس های بازیگری میکائیل شهرستانی، امین تارخ و ورکشاپ های استاد سمندریان را گذراندم. سال ۱۳۷۷بود که در فرهنگسراها تئاتر اجرا می کردم و برای نخستین بار در مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون در تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد و هم اکنون ۳۳ سال سن دارد و اصالتا تبریزی است.

تحصیلات:سیاوش خیرابی دارای مدرک لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    1 0
    اینا اکثرا بخاطر همین ارتباط برقرار کردن از زنان برای بازیگری دعوت میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید