ما نباید بوی خانه خود را فراموش کنیم، زیرا رایحه خوب می­تواند همه چیز را تغییر دهد. این فقط احساس تعطیلات و مهمانی­‌ها را به پایان می­رساند. خوشبو­کننده شیمیایی اولین انتخاب ما نیست، زیرا اغلب آن­‌ها بوی خیلی شیرینی می‌­دهند. به علاوه، نسخه طبیعی خوشبو­کننده‌­ها بسیار سالم­تر است. به همین دلیل است که ما چند خوشبو کننده تزئینی با بوی خوشمزه برای شما تهیه کرده‌­ایم که در یک لحظه به خانه شما بوی تمیزی و بهار را می­دهد.

خوشبو کردن خانه با مواد طبیعی!

خوشبو کردن خانه با مواد طبیعی!

وای! این "مواد در یک کوزه" باعث می­‌شود خانه شما همیشه بوی فوق العاده­ای بدهد!

این خوشبو­کننده‌­های هوا باعث می­شود خانه شما بوی تمیزی و عید بدهد!

ممکن است یک مهمانی در پیش داشته باشید یا نزدیک عید باشد و هنوز مشغول انجام همه نوع آماده‌­سازی هستید. خرید مواد غذایی، خرید هدیه، نظافت خانه…

ما یک لیست طولانی از کارهای خانه داریم، اما دوست داریم همه آن­ها را انجام دهیم زیرا روز خاصی در پیش است! هیچ چیز مانند داشتن یک خانه آماده برای روز­های خاص که تا حد ممکن تمیز و دنج باشد، برابری نمی‌­کند.

خوشبو کننده هوا

ما نباید بوی خانه خود را فراموش کنیم، زیرا رایحه خوب می­تواند همه چیز را تغییر دهد. این فقط احساس تعطیلات و مهمانی­ها را به پایان می­رساند. خوشبو­کننده شیمیایی اولین انتخاب ما نیست، زیرا اغلب آن­ها بوی خیلی شیرینی می­دهند. به علاوه، نسخه طبیعی خوشبو­کننده­ها بسیار سالم­تر است. به همین دلیل است که ما چند خوشبو کننده تزئینی با بوی خوشمزه برای شما تهیه کرده­ایم که در یک لحظه به خانه شما بوی تمیزی و بهار را می­دهد. تهیه آن­ها بسیار آسان است و هدیه­ای سرگرم کننده برای دادن به اطرافیان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک شیشه را با مواد تشکیل­دهنده پر کنید، درب آن را ببندید و سوراخ­هایی را در درب ایجاد کنید. راحت­ترین کار دنیا!

از مواد زیر می­توانید برای تهیه این خوشبو­کننده­های طبیعی استفاده کنید و از بوی آن­ها لذت ببرید.

· رایحه تازه کاج

· چند شاخه کوچک درخت­های خوشبو

· شاخه­های رزماری تازه

· برش­‌های خشک لیمو (می­توانید از تکه­های تازه استفاده کنید، اما خوشبو­کننده هوا زودتر خراب می­شود.)

· سیب

· چوب دارچین

· سیب خشک شده

آن­‌ها ظرف ۱۰ دقیقه انجام می­شوند و به خانه شما بوی خوش دهد! روزهایتان شاد!

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید