طبق تصویب قرارگاه مبارزه با کرونا عزاداری در اماکن سرپوشیده و راه‌اندازی دسته عزاداری در خیابان‌ها و معابر ممنوع شد.

 راه‌اندازی دسته عزاداری در خیابان‌ها و معابر از امشب ممنوع شد

به گزارش سلام نو فارس، جلسه قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا امروز برگزار و در آن تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

این تصمیمات به این دلیل اتخاذ شد که شب‌های گذشته دو هیأت در تهران و مشهد بدون رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام به برگزاری مجلس عزاداری کردند که این اقدام دو هیأت با برخورد سازمان تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی همراه شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان جلسه قرارگاه مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: گزارش‌هایی از عدم رعایت پروتکل‌ها در برخی از هیأت‌ها به دست ما رسیده است. ابتدا ضمن تشکر از کسانی که رعایت می‌کنند، اعلام می‌کنم عدم رعایت پروتکل‌ها آن هم در اماکن سرپوشیده ما را دچار اشکال می‌کند.

وی ادامه داد: از این رو امروز پیشنهاد وزارت بهداشت این بود که از امشب مراسم در اماکن سر بسته برگزار نشود و دسته‌روی در خیابان‌ها و معابر هم ممنوع شد. همچنین این مصوبات و به نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت بهداشت ابلاغ شد.

رحمانی فضلی با درخواست از عزاداران مبنی بر رعایت دقیق پروتکل‌ها و محدودیت‌ها گفت: برخی مجالس عزاداری در داخل خانه‌ها انجام می‌شود که با توجه به شرایط موجود بسیار خطرناک است. ما هر کاری کنیم اگر مردم ما را همراهی نکنند نمی‌توانیم موفق شویم از این رو از عموم مردم درخواست می‌کنم که دستورالعمل‌ها و محدودیت‌ها را رعایت کنند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید