مربی سابق استقلال در مصاحبه با خبرورزشی گفت: نمی خواهم ماجرا را باز کنم، فقط می گویم مدیران نخواستند که ما به کارمان ادامه دهیم و کادری جدید انتخاب کردند.

مربی سابق استقلال: اگر فکری میماند در جام حذفی صاحب جام می شدیم

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، سعید عزیزیان سنگربان ملی پوش سابق استقلال که در ابتدای فصل مربی دروازه بان های این تیم بود است معتقد است چنانچه استقلال فصل را با کادر قبلی خود ادامه می‌داد اکنون قهرمان جام حذفی بود. با هم گفتگوی خبرورزشی با سنگربان سابق استقلال را می خوانیم.

استقلال در دومین فینال متوالی جام حذفی ناکام ماند. بازی چطور بود؟

در مجموع باید گفت بازی فینال جام حذفی این فصل چنگی به دل نزد و بازی خوبی از دو تیم شاهد نبودیم. استقلال تنها یکی دو موقعیت داشت که یکی از آنها را قائدی در نیمه دوم خلق کرد که راه به جایی نبرد اما فولادیها در اواخر نیمه دوم، دو سه موقعیت خطرناک رقم زدند که آنها نیز در نهایت موفق به گلزنی نشدند. با توجه به اینکه در بازی های حذفی تیم ها ابتدا به دنبال گل نخوردن هستند شاید همین موضوع باعث شده بود بازی جالبی را تماشاگر نباشیم و کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

پنالتی مهار شده مظاهری هم که از سوی داور مجدداً تکرار شد.

خب او جلو آمده بود و نمیتوان داور را مقصر گرفت. گلر می تواند روی خط حرکت داشته باشد و آمدن به جلو قبل از نواختن ضربه پنالتی خطا محسوب می‌شود که داور به درستی آن را متوجه شد. داور در آن لحظه در کسری از ثانیه باید تصمیم بگیرد. به نظرم کار داوری بسیار سخت است و باید از آنان حمایت کرد. در خصوص پنالتی های باید بگویم چنانچه سید حسین حسینی به دلیل محرومیت این بازی را از دست نمی داد استقلال می‌توانست قهرمان جام حذفی شود چراکه با توجه به کاپیتان دوم بودنش بهتر می‌توانست بازیکنان را در آن لحظات سخت روحیه بدهد و خود نیز در مهار پنالتی ها عملکرد بهتری می داشت. به یاد داریم در بازی با پرسپولیس او از عهده این کار به خوبی بر آمده بود و این بار نیز می‌توانست کمک حال استقلال در راه رسیدن به جام باشد.

از دست دادن قهرمانی جام حذفی چه تبعاتی را برای تیم به همراه خواهد داشت؟

به از دست دادن جام اشاره کردید؛ باید بگویم اگر کادر نیم فصل اول به کارش ادامه می داد قطعاً فصل را با جام به پایان می رساندیم. زمانی که محمود فکری برکنار شد تیم بالای جدول بود و اختلاف زیادی با صدر جدول نداشتیم. بی‌شک کادر ابتدای فصل استقلال اگر در لیگ قهرمان نمی شد در جام حذفی قطعاً صاحب جام می شدیم چرا که شناخت بهتری از تیم داشتیم و این می توانست خیلی به ما کمک کند. حالا نیز معلوم نیست چه اتفاقات و اقداماتی از سوی مدیریت باشگاه در راه باشد. اما امیدوارم بهترین تصمیمات برای بهتر شدن شرایط تیم گرفته شود.

با گذشت یک نیم‌فصل، هنوزم از قطع همکاری باشگاه با شما ناراحت به نظر می رسید؟

بالاخره مدیریت می‌خواست و یا مشکلات دیگر بود من از آن خبر ندارم اما ما ۷. ۸ هفته صدر جدول بودیم و یا اینکه در جایگاه دوم قرار داشتیم. نمی خواهم ماجرا را باز کنم و فقط می گویم مدیران نخواستند که ما به کارمان ادامه دهیم و کادری جدید انتخاب کردند اما امروز می بینیم که کادر جدید هم به رغم تلاش هایش رتبه ای بهتر از سوم جدول کسب نکرد و در جام حذفی نیز دستش از جام کوتاه ماند. باز هم می گویم اگر محمود فکری می ماند الان استقلال صاحب یک جام بود.

ادامه کار فرهاد مجیدی با استقلال را چطور می بینید؟

او کار خود را انجام داده و زحمتش را کشیده است. مجیدی در ابتدای کار با همکاران قوی کارش را دنبال کرد اما به یک مرتبه تعداد دستیاران او کم شده و همین موضوع ادامه کار را برایش سخت کرده است. استقلال زمانی موفق خواهد شد که مدیریت. کادر فنی. بازیکنان و هواداران آن همگی به دنبال هدفی مشترک باشند. همان اتفاقی که در چند فصل گذشته در پرسپولیس شاهد هستیم. شما نگاه کنید یک دست پنج انگشت دارد و هر کدام از انگشتان کاری خاصی را انجام می دهند. تا وقتی که مدیریت باشگاه با کادر فنی و بازیکنان دچار حاشیه و چالش باشند نباید توقع افتخار آفرینی از سوی تیم را داشت.


 
کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی هزاریان IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 0
    اگه کادر قبلی میموند نه تنها جام حذفی به فینال نمیرفتیم بلکه سهمیه آسیایی هم می پرید . همه بدبختی استقلال از مدیر عامل انتصابی بود که شما رو اول فصل اورد انگیزه بازیکنا رو نابود کرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید