برخی هواداران تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برای استقبال از برنده ۶ توپ طلا به فرودگاه شهر پاریس رفته‌اند.

تجمع هواداران پاری‌سن‌ژرمن در فرودگاه پاریس برای استقبال از مسی / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از  خبرآنلاین، لیونل مسی که پنجشنبه شب جدایی‌اش از بارسلونا قطعی شد و این باشگاه در نهایت اعلام کرد که با توجه به قوانین وضع شده از سوی لالیگا بابت سقف دستمزدها، توانایی تمدید قرارداد این فوق‌ستاره آرژانتینی را ندارد، به نظر می‌رسد در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن است.

آلفردو پدولا خبرنگار روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» و ژولین لارنس خبرنگار «رادیو مونت کارلو» فرانسه مدعی شده‌اند که لیونل مسی به همراه پدرش بارسلونا را به مقصد پاریس ترک کرده‌اند و در حال پرواز به سوی پایتخت فرانسه هستند.

انتشار این خبر در فضای مجازی سبب شده تا برخی از هواداران پاری‌سن‌ژرمن در فرودگاه « Le Bourget» شهر پاریس حضور پیدا کنند و منتظر رسیدن مهاجم پیشین بارسلونا هستند. در سوی دیگر نشریه «پاریزین» به نقل از پلیس فرانسه خبر داده که انتظار نمی‌رود مسی امروز وارد این فرودگاه شود.

همچنین خبر می‌رسد که جت شخصی لیونل مسی همچنان در بارسلونا است. شایعه شده به محض ورود مسی به فرودگاه پاریس، نیروهای امنیتی ویژه که توسط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن استخدام شده‌اند، او را تا ورزشگاه پارک‌دوپرنس همراهی خواهند کرد.

هواداران پاری‌سن‌ژرمن منتظر مسی در فرودگاه پاریس/ عکس

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید