عطر خوش نشاندهنده شخصیت شماست و باعث جذاب به نظر رسیدن شما می‌شود. بهداشت فردی و خوش بو بودن مختص به جنسیت خاصی نیست، اما خانم‌هایی که بو خوش در جامعه ظاهر می‌شوند بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

بهترین عطرهای زنانه کدام‌اند؟

حس بویایی یکی از هواس پنج‌گانه ایست که خداوند به ما عطا کرده است. همانطور که می‌دانید بوها و عطرها نقش به سزایی در زندگی دارند. آیا می‌دانستید که عطرها در ذهن ماندگار می‌شوند؟ ممکن است حس کردن بویی خاص شما را به یاد خاطره‌ای در دوران کودکی یا نوجوانی‌تان بیاندازد و تا ریزترین جزئیات، ذهن شما را به همرا خود ببرد. بله همانطور که گفته شد یکی از چیزهایی که در مغز ماندگار می‌شود بوی خوش است. با این اوصاف انتخاب یک عطر و یا ادکلن مناسب ممکن است که کار سختی به نظر برسد. عطرها و ادکلن‌ها انواع زنانه و مردانه دارند و بسته به سلیقه افراد در بازار وجود دارند. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خریدن ادکلن مورد پسندتان مقاله زیر را مطالعه کنید.

 بررسی انواع ادکلن و زمان‌های استفاده از آنان

عطر خوش نشاندهنده شخصیت شماست و باعث جذاب به نظر رسیدن شما می‌شود. بهداشت فردی و خوش بو بودن مختص به جنسیت خاصی نیست، اما خانم‌هایی که بو خوش در جامعه ظاهر می‌شوند بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسند. آیا می‌دانستید که عطرهای زنانه از نظر غلظت به سه دسته ادوتولیت، پرفیوم وو ادو پرفیوم تقسیم می‌شوند؟ هر کدام از اسامی نام برده شده دارای غلظت مخصوص به خود هستند و بسته به فصل های سال در بین خانم‌ها استفاده می‌شوند. در فصل سرد سال پیشنهاد می‌کنیم که از عطرهای زنانه شیرین، گرم و یا تلخ استفاده کنید و در فصل گرم سال از انواع خنک عطر استفاده کنید. اگر غیر از این باشد عطر شما نه تنها باعث ایجاد حس خوب در اطرافیانتان نمی‌شود بلکه باعث دل‌زدگی آنان از استشمام ادکلن شما می‌شود و این هدف ما نیست. همچنین به شما توصیه می‌کنیم که در جشن‌های دوستانه و سر بسته از ادکلن‌های خنک و ملایم استفاده کنید و در مقابل در مراسم رسمی و سر باز از ادکلن‌هایی که رایحه قوی‌تری دارند استفاده کنید.

معرفی پنج برند خاص عطر زنانه

عطر موگلر الین: این عطر زنانه فوق العاده شیک و محصر به فرد دارای رایحه گرم و شیرین است و مناسب فصول سر سال است. این عطر بنفش رنگ، با رنگ بنفش خیره کننده خود در سال ۲۰۰۵ توسط روپیون درست شد و وارد بازار فروش شد.

۱. عطر ویکتوریا سکرت: این عطر به شما حس شیرینی و بوی گل را منتقل می‌کند. انواع مختلف این عطر شامل بوی وانیل، کهربا، مگنولیا، یاس و سیب سرخ را می‌دهند.

۲. عطر ریحانا فلور: این عطر فوق العاده جذاب دارای عطر مدیترانه‌ای است و مخصوص خانم‌های ۳۰ تا ۴۵ ساله است. این عطر دارای انواع متفاوتی از رایحه‌ها است. برای مثال عطر آلو، هلو، بنفشه، نارگیل، نعناع و وانیل است.

۳. عطر آمیتیس:  عطر آمیتیس لایحه گل‌های میوه‌ای را داراست و بر روی شیشه آن طرح شاتوت کشیده شده است. این عطر از لحاظ قیمت بسیار مناسب است. این عطر بسیار ماندگاری بالایی دارد و جزو عطرهای مرغوب و با کیفیت است.

۴. عطر جاسمین نویر: این عطر با بوی بسیار قوی و البته شادی بخش خوش مخصوص خانم‌های پر انرژی و شاد است. این عطر رایحه شیرین دارد و به دلیل بو خاص خود یکی از عطرهای پر فروش در میان مردم است. این عطر انتخاب مناسبی برای هدیه دادن به کسانی است که دوستشان دارید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید