اسکریپت درگاه پرداخت، به عنوان مجموعه ای از کدهای برنامه نویسی شده توسط شرکت های طراحی سایت، یک سرویس مالی را برای صاحبان انواع کسب و کار در جهت آسان و ایمن نمودن پرداخت های الکترونیکی فراهم می آورد. پلتفرم درگاه پرداخت آنلاین در بسترهای متنوعی از جمله پلتفرم های پرداخت یار و درگاه های واسط، قابل تولید می باشد.

اسکریپت درگاه پرداخت؛ امنیت و سرعت در پرداخت های آنلاین

اسکریپت درگاه پرداخت، به عنوان مجموعه ای از کدهای برنامه نویسی شده توسط شرکت های طراحی سایت، یک سرویس مالی را برای صاحبان انواع کسب و کار در جهت آسان و ایمن نمودن پرداخت های الکترونیکی فراهم می آورد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با ضرورت و اهمیت به کارگیری از درگاه های پرداخت الکترونیکی و اسکریپت درگاه پرداخت بیشتر آشنا شوید.

اسکریپت درگاه پرداخت؛ تدارک بستر ایمن و مناسب برای تجارت الکترونیکی

اسکریپت درگاه پرداخت همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، بستری را برای افزایش امنیت و سرعت در پرداخت های آنلاین فراهم می کند. چنانچه اهل خریدهای اینترنتی باشید حتماً بارها و بارها با استفاده از درگاه های پرداختی که سایت های فروشنده محصولات پیش روی شما قرار داده اند، مواجه شده و انتقال وجه محصول را به حساب فروشنده انجام داده اید. در درگاه های پرداخت الکترونیک، چهار عنصر اصلی ایفای نقش می کنند. مشتری، فروشنده و بانک سه عنصر از عناصر اصلی در شکل گیری یک خرید آنلاین هستند؛ اما اصلی ترین و مهم ترین عنصر، اسکریپتی است که ایجاد کننده فضای تبادل میان سه عنصر دیگر است؛ به عبارت دیگر این اسکریپت درگاه پرداخت است که محیطی امن و کارا با رابط کاربری خوانا، واضح و جذاب را برای ارتباط و تعامل هر چه بهتر و سریع تر سه عنصر دیگر فراهم می آورد. یک درگاه پرداخت، اطلاعات کارت مشتری را با اطمینان تأیید می کند، وجوه موجود را تضمین می کند و در نهایت فروشندگان و صاحبان سایت های عرضه کننده محصولات را قادر می سازد تا دستمزد حاصل از فروش محصول خود را در لحظه و در امنیت بالا دریافت کنند. در واقع این درگاه به عنوان رابط بین وب سایت فروشنده و خریدار عمل می کند. یک اسکریپت درگاه پرداخت باکیفیت و معتبر، اطلاعات حساس کارت اعتباری را رمزگذاری می کند و اطمینان می دهد که اطلاعات به طور ایمن از طریق سایت تاجر، توسط مشتری به بانک گیرنده منتقل می شود.

پلتفرم درگاه پرداخت آنلاین

پلتفرم درگاه پرداخت آنلاین در بسترهای متنوعی از جمله پلتفرم های پرداخت یاری و درگاه های واسط، قابل تولید می باشد. این پلتفرم ها برای وب‌سایت های فعال در حوزه های کاری مختلف از جمله پزشکی، فروشگاهی، رزرواسیون، دورکاری، خبری و آگهی، مدیا و ... متناسب با خواسته ها و سفارش کارفرمایان کدنویسی می شوند. شرکت طراحی سایت رابسانا با بهره گیری از متخصصان برنامه نویسی و طراحی سایت، اقدام به تولید پلتفرم های درگاه پرداخت آنلاین ضمن کسب مجوز از بانک مرکزی و اتصال به شبکه الکترونیکی پرداخت کارت که به اختصار شاپرک نامیده می شود، کرده است. یکی از مسائل مهمی که لازم است متقاضیان خرید پلتفرم یا اسکریپت درگاه پرداخت آنلاین بدانند این است که قابلیت پشتیبانی کامل از زمان خرید و راه اندازی و بهره برداری از درگاه پرداخت توسط متخصصان و کارشناسان مجرب شرکت رابسانا، وجود دارد. پشتیبانی و مشاوره در زمینه های مختلف اعم از استفاده مشتریان از ویژگی های نوین و قابلیت هایی که در پلتفرم قرار داده شده است، قابل انجام خواهد بود. به طور مثال سیستم ثبت و بررسی IP کاربران سایت از جمله ویژگی های کاربردی اسکریپت درگاه پرداخت است. این ویژگی موجب جلوگیری از سوء استفاده هایی که ممکن است توسط برخی کاربران با مشخصات تقلبی به وجود آید، می شود. این سیستم نظارت و بررسی کاملی بر IP کاربران انجام می دهد و سپس آن ها را ثبت می کند.

اسکریپت درگاه واسط آنلاین

اسکریپت درگاه واسط آنلاین نگهبان اطلاعات پرداخت مشتری است. یک اسکریپت درگاه پرداخت، اطلاعات را از کارت شما به بانک صادر کننده با استفاده از رمزگذاری داده ها منتقل می کند تا تهدیدهای ناخواسته را از داده های حساس کارت دور نگه دارد. گذشته از مدیریت کلاهبرداری، یک درگاه پرداخت همچنین از تاجران در برابر کارت های منقضی شده، وجوه ناکافی، حساب های بسته شده و ... محافظت می کند. به منظور خرید یک محصول، مشتری پس از انتخاب و مشخص نمودن ویژگی های مد نظر خود از نظر رنگ و ابعاد و تعداد و ... در مرحله نهایی وارد بخش پرداخت مبلغ می گردد. در این هنگام با کلیک بر روی گزینه پرداخت، به درگاه پرداخت واسط آنلاین وارد می شود و در این فضای کاری، در بستری ایمن، اقدام به وارد کردن اطلاعات کارت نظیر شماره کارت، شماره CVV2 و تاریخ انقضای کارت و رمز یکبار مصرف می نماید. در این زمان درگاه به بانک واسط متصل می شود تا اطلاعات حساب بررسی شود و در صورت تأیید اطلاعات با زدن دکمه پرداخت نهایی، وجه مورد نظر از حساب مشتری خارج و به حساب فروشنده وارد می گردد. سپس کد پیگیری به مشتری صادر شده و می تواند پیگیری های مورد نیاز تا زمان دریافت محصول را توسط این کد انجام دهد. تمامی این روند در کمتر از یک یا دو دقیقه توسط یک اسکریپت درگاه پرداخت قابل انجام خواهد بود. می بینید که استفاده از یک فناوری به روز، مدرن، ایمن و پر سرعت، چگونه می تواند کیفیت کسب و کار و امور مالی شما را ارتقا دهد.

اسکریپت درگاه پرداخت؛ امنیت و سرعت در پرداخت های آنلاین

اسکریپت درگاه واسط شرکت طراحی سایت رابسانا

اسکریپت پرداخت یاری

اسکریپت پرداخت یاری تولید شده توسط تیم تخصصی طراحی سایت رابسانا، با بهره گیری از استانداردهای جهانی کدنویسی در زمینه تولید اسکریپت های پرداخت یاری، قابلیت فراهم آوردن بستری مناسب برای پرداخت های الکترونیک کارفرمایان گرامی را خواهد داشت. این اسکریپت ها از طیف گسترده ای از روش های پرداخت نظیر لینک پرداخت، پرداخت شخصی، فرم پرداخت و پرداخت های داخلی پشتیبانی می نمایند و قابلیت ایجاد کیف پول به منظور انجام پرداخت های آنی را دارند. انواع اسکریپت پرداخت یاری تولید شده توسط این شرکت، از ویژگی احراز هویت دو مرحله ای برخوردار است و با در اختیار داشتن یک لایه امنیتی اضافی، از اطلاعات حساب کاربری مشتریان حفاظت به عمل خواهد آورد. پرداخت خودکار و امکان سفارشی کردن حساب کاربران در این اسکریپت ها وجود دارد تا فرآیند پرداخت در دفعات بعد به صورت خودکار صورت پذیرد. یکی از ویژگی های ممتاز این اسکریپت ها، بوجود آوردن امکان ارسال و دریافت وجوه از طریق شماره تلفن کاربر می باشد. اسکریپت های پرداخت یار قابل بهره گیری بر روی انواع گوشی های هوشمند نیز می باشد.

اسکریپت درگاه پرداخت؛ امنیت و سرعت در پرداخت های آنلاین

اسکریپت پرداخت یاری شرکت طراحی سایت رابسانا

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید