راستش را بخواهید وقتی حرف مهریه و رسم و رسوم مربوط به عروسی به میان آمد. من و مهدی تصمیم گرفتیبم خودمان را کنار بکشیم و مسائل را به بزرگترها واگذار کنیم چون می دانستیم آنها به دلیل اشرافشان نسبت به این مسائل، زبان هم را به خوبی می دانند و به قول معروف می دانند چگونه با هم صحبت کنند.

الناز حبیبی خبر طلاق خود را تایید کرد

الناز حبیبی یکی از محبوب ترین خانم بازیگران زن ایرانی است ! الناز حبیبی همیشه در نقش هایش بسیار درخشیده است الناز حبیبی در ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمد. الناز حبیبی دانشجوی رشته تدوین  است. الناز حبیبی در سریال آقای «سیروس مقدم» به نام تاثریا در نقش دختر کوچک خانواده ایفای نقش کرد و همین بازی الناز حبیبی بود که او را سر زبان ها انداخت!

نام :الناز

نام خانوادگی :حبیبی

تاریخ تولد :۱۳۶۸/۵/۲۱

محل تولد :تهران

میزان تحصیلات :دانشجوی رشته تدوین

الناز حبیبی متولد۲۱ مرداد ۱۳۶۸، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎ کرد. از ۱۳۷۸ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.

برگزاری مراسم به شیوه سنتی

الناز حبیبی:با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم.

الناز حبیبی و همسرش + بیوگرافی و تصاویر جدید

راستش را بخواهید وقتی حرف مهریه و رسم و رسوم مربوط به عروسی به میان آمد. من و مهدی تصمیم گرفتیبم خودمان را کنار بکشیم و مسائل را به بزرگترها واگذار کنیم چون می دانستیم آنها به دلیل اشرافشان نسبت به این مسائل، زبان هم را به خوبی می دانند و به قول معروف می دانند چگونه با هم صحبت کنند. در هر حال میزان مهریه را پدر من تعیین کرد و من دخالتی در مورد آن نداشتم. البته این صحبت ها بدون کمترین چالش و اختلاف نظری بیان شد چون خانواده های ما به لحاظ سطح به هم نزدیک بودند و ما مشکلی در این خصوص با هم نداشتیم.

طلاق نامحسوس الناز حبیبی

اخباری مبنی بر طلاق وی در فضای مجازی و یا دیگر رسانه ها منتشر نشد اما او در یک مصاحبه وقتی مجری از او پرسید که طلاق گرفته ای یا خیر آن را تایید کرد که از همسرش جدا شده است.

الناز حبیبی و همسرش + بیوگرافی و تصاویر جدید

فیلم‎شناسی الناز حبیبی

الناز حبیبی از سال ۱۳۷۸ کارش را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده تا به اینجا که چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده. بعد از آن آقای سعید سلطانی برای ۳ تا از فیلم هایش وی را انتخاب می کنند و کم کم به صورت جدی تر این حرفه را دنبال می کند.الناز حبیبی برای ۳ فیلم از کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت، سریال فاصله ها را بازی کرد.

پیتزا مخلوط فیلم سینمایی کمدی اکران شده در سال ۱۳۹۰ ساخته حسین قاسمی جامی است. دو جوان شهرستانی که از هفت سال پیش برای کسب درآمد به تهران آمده اند، در یک پیتزا فروشی مشغول کار هستند، تا اینکه بروز ماجراهایی، آن دو را در موقعیت های عجیب و جالبی قرار می دهد.

لیلا اوتادی و الناز حبیبی و الیزابت امینی در پیتزا مخلوط

الناز حبیبی در سریال دردسرهای عظیم در نقش بهار ایفای نقش کرد . سریال دردسرهای عظیم به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهرام مهام و ایرج محمدی از شبکه سوم سیما پخش شد.

الناز حبیبی و همسرش + بیوگرافی و تصاویر جدید

الناز حبیبی در فیلم سینمایی ناخواسته به کارگردانی برزو نیک نژاد در کنار مهتاب کرامتی .و مهرداد صدیقیان به ایفای نقش پرداخت. داستان این فیلم :هر از گاهی اتفاقاتی می افتد، خوب، بد که اگر جاده زندگیمان را تغییر ندهد، پیچ و تابش گریز ناپذیر است. ما خواسته، کاری می کنیم برای دوری از ناخواسته های سر زده، ولی گهگاه سرنوشتمان رقم می خورد، با همین ناخواسته ها.

سینمایی های الناز حبیبی :

دشمن زن (۱۳۹۶)

ناخواسته (فیلم ۱٣٩۶)

خجالت نکش (۱۳۹۶)

ماه گرفتگی (۱۳۹۵)

زاپاس (۱۳۹۴)

ناخواسته (۱۳۹۲)

پیتزا مخلوط (۱۳۸۹)

فصل باران های موسمی (۱۳۸۸)

مجموعه ‎های تلویزیونی الناز حبیبی :

۱۳۸۶روزگار قریب

۱۳۸۹فاصله ها

۱۳۹۰پنج کیلومتر تا بهشت

۱۳۹۰سی امین روز

۱۳۹۰تا ثریا

۱۳۹۰لبه آتش

۱۳۹۱فراموشی

۱۳۹۱به خاطر مونا

۱۳۹۲دودکش ۱

۱۳۹۳دردسرهای عظیم

۱۳۹۳سربه راه

۱۳۹۴دردسرهای عظیم ۲

۱۳۹۵–۹۶ پرستاران

۱۳۹۶-۱۳۹۷سارق روح

الناز حبیبی و همسرش + بیوگرافی و تصاویر جدید

کد خبرنگار: ۲۰
۷دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • نفس IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 4
    من نمیدونم چرا بازیگر ها دو سه بار ازدواج می کنن باز طلاق میگیرن آخه این چه وضع
  • مم IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید