طبق گفته ها، پس از این اتفاق فورا به بیمارستان منتقل شد و پزشکان اعلام کرده اند که وی هم اکنون دارای وضعیت پایداری دارد.

لحظه سکته مجری تلویزیون وسط برنامه زنده

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ رسانه های ملی قطعا یکی از موثرترین عوامل در فرهنگ سازی میان مردم هر شهر و کشور است. از این رو میزان اهمیت آن بسیار زیاد است و باید دقت فراوانی در هنگام پخش برنامه های متعدد شود چرا که با کوچکترین اشتباه ممکن است فرهنگ سازی اشتباه صورت گیرد. اما رسانه ملی با وجود مراقبت های ویژه باز هم حاشیه های متعددی دارد که این حواشی تنها به یک رسانه تعلق پیدا نمی کند بلکه این ممکن است در تمام رسانه های موجود در جهان رخ دهد.

برای مثال روز گذشته اتفاقی عجیب ودردناک در هنگام پخش زنده یکی از شبکه های ملی ترکیه رخ داد که توانست با حواشی و واکنش های متعددی از جانب کاربران روبرو شود.

روز گذشته آقای " Sukru Oytan " که مجری یک شبکه فوتبالی ترکیه ای است، در هنگام پخش زنده و بحث در مورد نیمه دوم فوتبال، منجر به شوکه شدن تماشگران رسانه ملی ترکیه شد!

این حادثه به گونه ای بود که در حال بحث و گفتگو در مورد دو تیم " اسکی شهراسپور " و " اومرانیسپو " بود که بطور ناگهانی دچار سکته قلبی می شود و از روی صندلی به زمین می افتد!

در مقابل او آقای " گوون ساباز " نشسته بود و با وی در مورد فوتبال در حال گفتگو و بررسی بودند که وی با دیدن حال نا مناسب " سوکرو اویتان " به او نزدیک می شود تا بتواند به او کمک کند. اما ابتدا برای وی بسیار جدی نبود و از دور نظاره گری می کرد و در نهایت به او نزدیک شد و در خواست کمک کرد.

طبق گفته ها، پس از این اتفاق فورا به بیمارستان منتقل شد و پزشکان اعلام کرده اند که وی هم اکنون دارای وضعیت پایداری دارد.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    کو فیلمش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید