در این مطلب نحوه حذف اکانت اینستا بدون داشتن رمز در صورت فراموشی رمز را به شما آموزش داده شده است.

مراحل حذف اکانت اینستاگرام بدون داشتن رمز

به گزارش سلام نو به نقل از راهبرد معاصر، نحوه حذف اکانت اینستا بدون داشتن رمز  بسیاری از افراد که قصد دیلیت اکانت دارند و رمز ورودشان را فراموش کرده اند درگیر کرده است. اگر شما هم جزو افرادی باشید که حداقل یک بار در عمرتان اکانت اینستاگرامتان را حذف کرده اید یا قصد حذف کردن آن را داشته اید، متوجه شده اید که برای ورود به سایت دیلیت اکانت پسورد لازم است. یکی از سوالاتی که همیشه پرسیده می شود این است آیا حذف اکانت اینستا بدون داشتن رمز امکان پذیر است ؟ در ادامه این مطلب نحوه حذف اکانت اینستا بدون داشتن رمز را به شما آموزش می دهیم. 

نحوه حذف اکانت  اینستا بدون داشتن رمز

اینستاگرام، یک اپلیکیشن دوست داشتنی و پر مخاطب برای تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند است، به راحتی می‌توانید با اینستاگرام کار کنید و برای خودتان اکانت اینستاگرام بسازید، ولی شاید تصمیم بگیرید برای مدت زمانی از اکانت اینستاگرام که ساخته اید استفاده نکنید (دیلیت اکانت اینستاگرام موقت) و یا دوستان و خانواده فکر کنند که شما دیگر داخل اینستاگرام نیستید! برای اینکه بخواهید اکانت اینستاگرام شما قابل مشاهده نباشد ۲ گزینه برای دیلیت اکانت اینستاگرام پیش رو دارید:

۱- برای یک مدت کوتاه کسی نتواند به اینستاگرام شما دسترسی پیدا کند (دیلیت اکانت اینستاگرام موقت).

۲- به طور کلی تصمیم گرفتید که نمی‌خواهید با اکانت اینستاگرام خود کار کنید و تصمیمتان برای حذف اکانت اینستاگرام جدی است! (دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی)

برای هر دو مورد هم هیچ احتیاجی نیست برای اینستاگرام دلیل خاصی بیاورید که دیگر تمایل ندارید با آن اکانت اینستاگرام کار کنید خود اینستاگرام کاملا شما را درک می‌کند! ما در این مقاله به راحتی و شفاف ۲ مورد از راه حل‌های حذف اکانت اینستاگرام را توضیح می‌دهیم. دیگر تصمیم نهایی با خودتان است که کدام یک از راه‌های دیلیت اکانت اینستاگرام را انتخاب نمایید.


تصور کنید شما قبلا اکانتی در اینستاگرام داشتید و اکنون می‌خواهید آن را حذف کنید.

برای حذف شما باید در سایت دیلیت اکانت با نام کاربری و رمز عبورتان Log in کنید.
اما رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید.
در این صورت باید ابتدا نام کاربری یا شماره موبایل یا ایمیلی که برای اکانتتان ثبت کرده‌اید را وارد کرده
و سپس بر روی forgot password کلیک کنید.
حال اینستاگرام پیامی به ایمیل یا شماره موبایل شما حاوی لینک reset password می‌فرستد.
بر روی آن کلیک کرده و رمز جدیدی برای اکانتتان انتخاب کنید.
حال دوباره وارد سایت دیلیت اکانت شده و با رمز جدید به اکانتتان log in کنید.
در صفحه جدید کادری نمایش داده می‌شود بر روی آن کادر کلیک کنید.
اینستاگرام از شما میخواهد دلیل حذف کردن اکانتتان را در این کادر وارد کنید. پیشنهاد ما این است که something else را انتخاب کنید.
حال کادر جدیدی در صفحه ظاهر می‌شود. رمز ورودتان را داخل این کادر وارد کنید.
سپس بر روی کادر قرمز رنگ با متن "permanently delete my account" کلیک کنید.
اکنون با کلیک بر روی OK اکانتتان حذف می‌شود.

گاهی اوقات پیش می‌آید هنگام حذف کردن اکانتمان با وجود درست وارد کردن رمز ورود، اینستاگرام ارور اشتباه بودن رمز را به ما می‌دهد. اگر این اتفاق برایتان افتاد، می‌توانید با کلیک بر روی forgot password و طی کردن فرایند بالا اکانتتان را حذف کنید.


نکته: اگر با یک شماره یا ایمیل چند اکانت اینستاگرام ساخته‌اید، حتما توجه داشته باشید که هنگام کلیک بر روی forgot password به جای ایمیل یا شماره موبایل، نام اکانتی که می‌خواهید حذفش کنید را وارد کنید تا لینک reset password برای آن اکانت به ایمیل یا شماره‌ی ثبت شده شما ارسال شود؛ و یا اگر در نرم افزار اینستاگرام به آن اکانتتان log in کرده‌اید، ابتدا از طریق خود نرم افزار و از بخش تغییر پسووردِ خودِ اکانت بر روی forgot password کلیک کرده و رمز جدید برای اکانتتان انتخاب کنید سپس فرایند حذف اکانت را طی کنید.


معنی دیلیت اکانت اینستاگرام چیست؟


معنی دیلیت اکانت اینستاگرام همان حذف اکانت و حسابتان از اینستاگرام است و با خروج (logout) از آن متفاوت است. به این معنا که با حذف اکانت خود از اینستاگرام تمامی پست‌ها، لایک‌ها و فعالیت‌های شما از اینستاگرام پاک می‌شود. انگار که هیچ اکانتی با نام شما از ازل نبوده است. دیلیت اکانت اینستاگرام موقت است و بعد از چند روز مجدد می‌توانید آن را فعال کنید.


دیلیت اکانت اینستاگرام موقت:

دیلیت اکانت اینستاگرام یا همان حذف اکانت اینستاگرام موقت یکی از راه‌هایی است که شما می‌توانید دیگر از اکانت سایت اینستاگرام خود استفاده نکنید؛ و اقدام به پاک کردن اکانت اینستاگرام خود نمایید. با ما همراه باشید تا با این روش از دیلیت اکانت اینستاگرام بیشترآشنا شوید.


دانلود برنامه دیلیت اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام به دو روش امکان پذیر است


قبل از هر اقدامی لازم است شرایط حذف اکانت اینستاگرام موقت را بدانید:

جهت دیلیت اکانت اینستاگرام هیچ گونه راهی بجز سایت اینستاگرام وجود ندارد و باید بدانید که دیلیت اکانت اینستاگرام با اپلیکیشن اینستاگرام امکان پذیر نیست. برای بازدید از سایت اینستاگرام می‌توانید از طریق کامپیوتر، موبایل، تبلت و ... اقدام نمایید.
در نظر داشته باشید اینستاگرام فقط هفته‌ای یکبار به شما اجازه غیر فعال کردن اکانتتان را می‌دهد؛ همچنین استفاده بیش از حد و بدون دلیل از این ویژگی اینستاگرام (دیلیت اکانت اینستاگرام) زمان را تا چندین هفته نیز افزایش خواهد داد.
اینستاگرام عنوان کرده غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام و فعالسازی مجدد آن برای کاربران مشکلی را به وجود نخواهد آورد، ولی امکان دارد با فعالسازی اکانت اینستاگرام دچار مشکلاتی درون اپلیکیشن خود شوید.
با غیرفعال کردن و خروج از اکانت اینستاگرام مورد نظرتان تا مدتی که مجدد نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید و وارد اینستاگرام شوید اکانت خود را غیرفعال نموده‌اید و هیچ شخصی امکان دسترسی و مشاهده تصاویر و پروفایل شما را نخواهد داشت.
حذف اکانت اینستاگرام شما باعث می‌شود که پیام‌های شخصی (دایرکت)، پست‌ها، فالورها و… بدون بازدید از سمت شما باقی بماند، همچنین برای اشخاصی که آن‌ها را در تصاویر قبلی خود تگ کرده‌اید با فعالسازی دوباره اکانت نوتیفیکیشن (اعلان) ارسال می‌شود.
به محض دیلیت اکانت اینستاگرام، نام کاربری شما به instagrammer تغییر خواهد کرد و پس از زمان اندکی اکانت اینستاگرام به طور کلی به همراه کامنت‌ها و لایک‌ها به صورت موقت قابل مشاهده نخواهد بود (دیلیت اکانت اینستاگرام موقت).
تنها راه بازیابی اکانت اینستاگرام ورود با نام کاربری و پسورد می‌باشد که ممکن است برای این کار مجبور شوید چند روزی صبر کنید (اگر تعداد دفعات زیادی این کار انجام داده باشید (منظورم دیلیت اکانت اینستاگرام است) باید زمان بیشتری منتظر بمانید) و هیچ راه حل دیگری ندارید! بنابراین زمان حذف اکانت اینستاگرام بیشتر فکر کنید.
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید